[İstanbul MT] PİZZA GÜNÜ / 21 Aralık 2008 Pazar / Saat 14:00

Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
eticinleri kim getiriyor... :silent: kura çeksekte E-M-R-E ye mi çıksa acaba :cherry::cherry:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Belki gelebilirim ama bellide olmaz.. pizza olayı güzeldir.. seneler öncesi dominos pizzanın baş müdavimlerindedim :queen: para vermiyodum çalışanlara beleşti :queen::bounce:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
::unsure::::plus1:: bu kutsal görev yine bana düştü galiba . .:cherry:

emin de yok probis alırdım ona :salut:

pizzacıya gidiyoz eticin halley muhabbeti yapıyosunuz kardeşim...

maksat muhabbet olsun çayla iyi gidiyo :mrgreen::cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst