- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
var tabi... hatta kura çektik ; sana çıktı , yarım kiloda sen alıp gelicen :cherry:
eyvallah abi kestaneler benden ama pişirmesine karışmam
cadı sana çok güzel bir hediye düşündüm
mümkünse sen düşünme dilaver
var tabi... hatta kura çektik ; sana çıktı , yarım kiloda sen alıp gelicen :cherry:
cadı sana çok güzel bir hediye düşündüm
eyvallah abi kestaneler benden ama pişirmesine karışmam[/I]
sana geliyomusun diye soran yok, bil bakalım neden? GELMEME gibi bir lüksün yokta ondan... bilmem anlatabildim mi? :ala::
sil kendini o listeden, geleceklere tıkla... yoksa ben sana bi tıklarım ::huuuh::::huuuh::::whip::
ben de karışmam :cherry::cherry:
allah kahretsin bu içimdeki insan sevgisini:wiinkk::bounce::rendeer:
Devremde (E-M-R-E) eticinleri getirsin:cherry::cherry:
kura çektik gürkan sana çıktı, pişirme sana ait :wiinkk::cherry:
Ahahaha abii makbüldürrrr:mrgreen:
Belki gelebilirim ama bellide olmaz.. pizza olayı güzeldir.. seneler öncesi dominos pizzanın baş müdavimlerindedim :queen: para vermiyodum çalışanlara beleşti :queen::bounce:
bi tanışmak nasip olmadı zaten senle... gelirsen beni bul... :ala::
pizzacıya gidiyoz eticin halley muhabbeti yapıyosunuz kardeşim...
:::
lus1:: bu kutsal görev yine bana düştü galiba . .:cherry:
emin de yok probis alırdım ona :salut:
maksat muhabbet olsun çayla iyi gidiyo :mrgreen::cat:
eticinleri kim getiriyor... :silent: kura çeksekte E-M-R-E ye mi çıksa acaba :cherry::cherry:
bakalım kura kime çıkacak :bounce: