[İstanbul MT] PİZZA GÜNÜ / 21 Aralık 2008 Pazar / Saat 14:00

Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
calısmazsam bende gelırım hatta 60kg a kadar ve emın harıcı artcı da alırım
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Tabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla :)

istanbul dışı mı :))) ne güzerl işte eve dönünce hava atarsın millete haftasonu istanbul dışındaydım diye :cherry:

tmm çok zarf yollayın ama içine az yazın çatlasın komutanlar :p

şu toplantıda Emin kardeşim olmayacak yaaa içim kan ağlıyor, baksanızaaa :queen::queen::queen:

ki evine o kadar yakın mekan yani, 100 metre yoktur ara sanırım :)

Hehehe; evimin 3-4 sokak yukarısında kalıyor mekan. İnşallah işim çıkmaz o tarihe kadar da gelebilirim.

buna da gelmezsen bi daha gözümüze gözükme zaten :bounce:

inşallah hava iyi olurda motorlarla gideriz gürkan abi . .

inşallah valla , ama olmadı kadıköyden otobüsle gideriz, ben o yolu biliyorum :)
Banuylada iki laf etmiş oluruz :cherry:

çokta zor değil hani otobüs yolu da... :cat:

gece gece pizza demeyin ya :(

neyse pazara kadar sabredicez artık :p

sık dişini bişi kalmadı şurda :cherry: inşallah kestane de yapıcaz...

hava yoluyla gelecekler için bi açıklama yapılmamış :p

google dan uydu haritasından bakabilirsin ona da :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
1
selamlar mekan harıka katılım gostermek ısterdım ama malesef mesafe cok uzak ama gelmeye calısırım.:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
millet gene gır gır peşinde
eminde gitttiiiiii :(
artık emün yok yeşil yok canavar yok
mt öksüz kaldı

gürkan abi ve cem sizin işiniz yokmu kardeşim hala tatildemisiniz çalışın ya ne bu gırgır
beko ensonunda tarıycak hepinizi
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst