[İstanbul MT] PİZZA GÜNÜ / 21 Aralık 2008 Pazar / Saat 14:00

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hahahhahaha yağmur olsa iyi ceviz büyüklüğünde dolu yağmasında :p



yok ya!? olmadı zarfın içine resmini çekip yollayın :mrgreen:

asker mektupsuz olmaz acemi birliğin bitsin usta birliğinin mektup adresini yazarsın
mt bi mektup yağdırsın da sen o zaman gör komutanları bile kıskandırırız :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Tabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla :)
asıl sizin o taraf ist. dışı, seyrantepeden az yürü belgrad ormanı, belgrad neresi? sırbistanın başkenti :p
asker mektupsuz olmaz acemi birliğin bitsin usta birliğinin mektup adresini yazarsın
mt bi mektup yağdırsın da sen o zaman gör komutanları bile kıskandırırız :mrgreen:
tmm çok zarf yollayın ama içine az yazın çatlasın komutanlar :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Tabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla :)

altın da motor varsa bence hiç sorun yok ben topkapıdan kalktım ta ugur mumcuya çig köfte yemege gittik sevgili aybert. kin dükkanına sen yolu hesap et ugur mumcu nerde dersen heralde istanbulun öbür ucu:wiinkk::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
88
Motosikleti
NC750X '22
Hehehe; evimin 3-4 sokak yukarısında kalıyor mekan. İnşallah işim çıkmaz o tarihe kadar da gelebilirim.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
inşallah hava iyi olurda motorlarla gideriz gürkan abi . .

ayıp ettin emin " selam emin naber?" yazarım :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
altın da motor varsa bence hiç sorun yok ben topkapıdan kalktım ta ugur mumcuya çig köfte yemege gittik sevgili aybert. kin dükkanına sen yolu hesap et ugur mumcu nerde dersen heralde istanbulun öbür ucu:wiinkk::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

km sorun değil abi ben bahçeşehirden kadıköye eminin veda partisine gittim hemde toplu taşıma ile taksimden beşiktaşa nasıl indik sende şahitsin...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
altın da motor varsa bence hiç sorun yok ben topkapıdan kalktım ta ugur mumcuya çig köfte yemege gittik sevgili aybert. kin dükkanına sen yolu hesap et ugur mumcu nerde dersen heralde istanbulun öbür ucu:wiinkk::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

biri benimi andı ne...

harbidende o gün gelen arkadaşlara çok teşekkürler... çook uzaklardan geldiniz...

amaaaaaa... esas olay maltepe'deki mangaldaydı; maltepe-u.mumcu 14 dakika!!!! bilmem anlatabildimmi:queen::queen::queen:

valla ben ilk yardım kursu için taaaaa nerelerden kalkıp edirnekapıya gidiyorum,üstelik dükkanı bile kapatıp gidiyorum.....

bahane yaratmayalım millet... :queen::queen::queen::rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
birçok yere uzak yakın demeden geliyoruz Allah sağlık versin yine geliriz :cat:
gelmek istemeyen ipe un serme işine çeviriyo bence :mrgreen:
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
50
ben motorumla gelemem çünkü kızımla beraber geleceğiz.
son dakika değişikliği olmaz ise oradayız.:cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
daha var die biz sucuk yaptık bu akşam...:queen::queen::queen:
gürkan ben bekoserkan

gördüm fotografı :)
kendinizi affetirmek için 5i1 yerde sucuk takmışsınız :queen: işe yaradımı bari :p


hava yoluyla gelecekler için bi açıklama yapılmamış :p

sorma ya yusuf kimsenin beni düşündüğü yok :farao: eh napalım mecburen biriniz beni alırsınız artık :p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
cadı senin dogum günün ne zaman

İnsanın doğası gelmiyo abi o neydi yaa:queen::queen:Doğum günüm falan olursa ne kadar chopper görürsem kaçıcam korktum valla.Birinden iner sen çıkarsın işin kötüsü bi paket verirsin içinden ne çıkar Allah bilir.:silent:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
fikir güzel
organizasyon harika :cat:
eger bir aksilik olmazsa orda olmaya çalışıcam

mekan ve meka sahibi bekle bizi
ramazan bizi gördükten sonra motordan soguyacak :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst