[İstanbul MT] PİZZA GÜNÜ / 21 Aralık 2008 Pazar / Saat 14:00

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
İnşallah artçısı olacağım birini bulursam oradayım:p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
yaa bende gelmek istiyorum ama hep dersane saatime denk geliyo :pr: off off

zaten motorumda yok artık :salut: nasıl gelcem ki tee oralara :p
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
yaa ben anket olayını yanlış açtım :pale: yaşlılık işte...

aslında bu gelecekleri liste yapacak bir anket olmalıydı, hani tıklıyosun :cherry: adın listeye geçiyor.. başaramadım tabii... Yönetimden rica ettim , olursa düzeltecekler... gelecek olanlar sonradan bi ismini tıklarsa :cherry: yeniden sevinirim.. BU MEKAN O KADAR GENİŞ Kİ, KALABALIK BİLE OLSAK ANCA YARISI DOLAR, bilgilerinize :)))))))
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
motordaki sorunu hallederim heralde o tarihe kadar yoksa otobüsle gelirim bu pizza keyfi kaçmaz:rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
eğer katılım olursa yazık olacak canım mekana :mrgreen:

mekan sahibi arkadaşımız (Ramazan) böyle şeyleri hiç umursamaz kendisi de bizler gibi motor tutkunudur.. hatta sever ve alışıktır bu tarz ortamlara.. bu mekanı seçmem de ki en önemli etken de budur :cherry: bizi kovacak kimse yok :cherry::cherry::cherry::wiinkk:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
mekan sahibi arkadaşımız (Ramazan) böyle şeyleri hiç umursamaz kendisi de bizler gibi motor tutkunudur.. hatta sever ve alışıktır bu tarz ortamlara.. bu mekanı seçmem de ki en önemli etken de budur :cherry: bizi kovacak kimse yok :cherry::cherry::cherry::wiinkk:

ramazan kaşındı diyelim o zaman:queen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
jess, hell , ati , yaw şu ramazana bu adamlardan iyice bahsetseydin yada biz varken insanlar girmese mi mekana :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
alo paket servisi varmı delipoyraz :p

evet var ama buranın ki biraz farklı, telefon açıyosun gelip seni motorl alıyolar sonra yemeğini yiyince eve geri bırakıyolar :cherry::cherry:

pizza da soğumamış oluyomuş.... :wiinkk:

yaa bende gelmek istiyorum ama hep dersane saatime denk geliyo :pr: off off

zaten motorumda yok artık :salut: nasıl gelcem ki tee oralara :p

ben şöle yapıcam :) hareme gelicem feribotla karşıya geçicem sonra orada uygun birine artçı olacam :) nasıl ama :silent::wiinkk: sende deneyebilirsin :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst