calısmazsam bende gelırım hatta 60kg a kadar ve emın harıcı artcı da alırım
korkma kaçırmazlar seni
cadı senin dogum günün ne zaman
gördüm fotografı
kendinizi affetirmek için 5i1 yerde sucuk takmışsınız :queen: işe yaradımı bari
işe yaradı tabi yaramaz mı???
km sorun değil abi ben bahçeşehirden kadıköye eminin veda partisine gittim hemde toplu taşıma ile taksimden beşiktaşa nasıl indik sende şahitsin...
otobüsle ve eminin sayesinde ta ulustan dolaştık saol enin iyi gezdirdin bizi:rendeer:
emin aşşa emin yukarı aha adam bu gün gidiyo. kime yıkıcaz suçu artık bilmiyorum...
olm emini zaten yarın hediye paketi yaptırıp askere gönderiyoruz istesende alamazsın onu
yuh yani dilaver![]()
Tabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla![]()
tmm çok zarf yollayın ama içine az yazın çatlasın komutanlar![]()
Hehehe; evimin 3-4 sokak yukarısında kalıyor mekan. İnşallah işim çıkmaz o tarihe kadar da gelebilirim.
inşallah hava iyi olurda motorlarla gideriz gürkan abi . .
gece gece pizza demeyin ya![]()
neyse pazara kadar sabredicez artık![]()
hava yoluyla gelecekler için bi açıklama yapılmamış![]()
selamlar mekan harıka katılım gostermek ısterdım ama malesef mesafe cok uzak ama gelmeye calısırım.:queen:
bekleriz tabii :queen: tek vesaid bin otobüse 18 saatte falan ulaşırsın :cherry:
hırnnnn hırnnnnnnnn hırrrrrnnnnn. verin gazı...
beko ensonunda tarıycak hepinizi
cadı bunlar karı koca birlikte hareket ediyorlar :queen::queen::queen:
sık dişini bişi kalmadı şurda :cherry: inşallah kestane de yapıcaz...
hırnnnn hırnnnnnnnn hırrrrrnnnnn. verin gazı...
millet gene gır gır peşinde
eminde gitttiiiiii
artık emün yok yeşil yok canavar yok
mt öksüz kaldı
gürkan abi ve cem sizin işiniz yokmu kardeşim hala tatildemisiniz çalışın ya ne bu gırgır
beko ensonunda tarıycak hepinizi
iş ver yapalım arkadaşım tatildeyiz:wiinkk:
allahhh kestanede varsa gelmek farz oldu :cherry:
[/I]
yani sanirsam galiba gelirim![]()