- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Tabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla 
hahahhahaha yağmur olsa iyi ceviz büyüklüğünde dolu yağmasında
yok ya!? olmadı zarfın içine resmini çekip yollayın :mrgreen:
asıl sizin o taraf ist. dışı, seyrantepeden az yürü belgrad ormanı, belgrad neresi? sırbistanın başkentiTabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla![]()
tmm çok zarf yollayın ama içine az yazın çatlasın komutanlarasker mektupsuz olmaz acemi birliğin bitsin usta birliğinin mektup adresini yazarsın
mt bi mektup yağdırsın da sen o zaman gör komutanları bile kıskandırırız :mrgreen:
Tabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla![]()
altın da motor varsa bence hiç sorun yok ben topkapıdan kalktım ta ugur mumcuya çig köfte yemege gittik sevgili aybert. kin dükkanına sen yolu hesap et ugur mumcu nerde dersen heralde istanbulun öbür ucu:wiinkk::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
altın da motor varsa bence hiç sorun yok ben topkapıdan kalktım ta ugur mumcuya çig köfte yemege gittik sevgili aybert. kin dükkanına sen yolu hesap et ugur mumcu nerde dersen heralde istanbulun öbür ucu:wiinkk::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
gece gece pizza demeyin ya![]()
neyse pazara kadar sabredicez artık![]()
daha var die biz sucuk yaptık bu akşam...:queen::queen::queen:
gürkan ben bekoserkan
hava yoluyla gelecekler için bi açıklama yapılmamış![]()
biri pizzami dedi
Tabi burası avrupa oluyor... Nerdeyse ist. dışı be :mrgreen: Naptın abla![]()
yok yok sen rüya görüyosun kimse bişi demedi![]()
cadı senin dogum günün ne zaman
korkma kaçırmazlar seni
cadı senin dogum günün ne zaman