İzmir 'in Gülü Vasco Arkadaşımızın Doğum Günü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
48
Doğum günün kutlu olsun vasco kardeşim.Daha nice yılları sevdiklerin ve motosiklet üzerinde geçirmen dileklerimle..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
doumgunun kutlu olsun mutlu ol senelerceee sana boncuktan kus yaptim konacak pencerene heheheh

ahmet kayamı takılıyoruz ne :p saol canım :rendeer:

Wooww doğum günü çocüüü mutlu yıllaarrr :p:p

Çıkıntı yapma ilerle abi ilerle :p

erhan kardeşim doğumgünün kutlu olsun herşey gönlünce olsun,iyiki dodun

saol ümmet abim tşkler :rendeer:

Abimmmm nice mutlu yıllara. yaklaşık bi 20 senedir beraberiz Allah bozmasın inşallah...
bak senin için siteye üye oldum herzaman yanındayım gerçi istisnalar kaideyi bozmaz bi 4sene kadar yanında olamıcam ama unutma seni herzaman çok sewicem herzaman çok sewdiğim gibi... sen benim abim arkadaşım kuzenim dostum herşeyin oldun yerine göre...
bu arada ellerinden öper bayram paramı isterim :p :D
artık yaş yawaş yawaş kemale eriyo çoluğa çocuğaa larışma vakti geliyo mu ne?:D

Vay hakanım canım benim yaa :rendeer:

Sağol canım benım Allah ayırmasın.. Yüce rabbimde Herzaman yardımcın olsun.. Yeni okul hayatında insallah.. :rendeer:

nice yıllara bayramım
Saol ahmet :p

Nice mutlu yıllara :)

Komtanım gürkanım tşk ederim :wiinkk:

Doğum günün kutlu olsun vasco kardeşim.Daha nice yılları sevdiklerin ve motosiklet üzerinde geçirmen dileklerimle..

Çok tsk ederim hepberaber insallah :rendeer:

dogum gunun kutlu olsun kardeşim

saol güzel kardesım tskler

Erhan doğum günün kutlu olsun... Kırmızı başlıklı kız ile mutluluklar...

Alicim sağol kırmızı bailıklı kızın yüzünü gören cennetlik çalışmaktan :p

dogum gununuz kutlu olsun... :rendeer: :rendeer: :rendeer:

tşk ederim efendim :wiinkk::rendeer:

doğum günün kutlu olsun erhan sağlıklı mutlu nice yıllara :rendeer:

SAol okan kardeşim :rendeer:

nice yıllara erhancım :rendeer:

güzel abim bodrumda bi doğum günü partisi düzenlesen hemen gelirim bak :p

Doğum günün kutlu, bayramın mübarek olsun.Saygılarımla.

Ömer kardeşim tşk ederim :rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice senelere doğum günün kutlu olsun vasco
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
İZmirler'den motor aldık, Cengiz Abi sağolsun Erhan ile tanıştıracaktı kapısına kadar gittik ama. Malesef yoktu. Tanımadığım için şanslıyım sanırım Jesse'nin attığı mesajdan sonra böyle düşünmeye başladım. :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
nice yıllara erhan abicim :rendeer:

Tşkler kardeşim :rendeer:

nice senelere doğum günün kutlu olsun vasco

Tşk ederim efendim :rendeer:

İZmirler'den motor aldık, Cengiz Abi sağolsun Erhan ile tanıştıracaktı kapısına kadar gittik ama. Malesef yoktu. Tanımadığım için şanslıyım sanırım Jesse'nin attığı mesajdan sonra böyle düşünmeye başladım. :queen:

çok sağol abi:)

ya benım haberım olsaydı burda olmazmıydım :pr:
Sen bakma jesse abi yazıo yeni kitab cıkaracak kıssadan hisseler işte :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst