İzmir 'in Gülü Vasco Arkadaşımızın Doğum Günü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bari bi para denklestirin de hediye krank kolu alin adama :cherry:

Nice senelere vascooo
Geyigin tadini kacirmayin cizerim :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Bari bi para denklestirin de hediye krank kolu alin adama :cherry:

Nice senelere vascooo
Geyigin tadini kacirmayin cizerim :p

bu tarz konularda geyik yapmak serbest patron söledi :p

Bak böyle konuşuyorsun bi gün biz kalabalıken elimize düşersin dışarda:mrgreen:

facedeki resimlere bakıp komtan ve alper modlarının halini gör istersen :cherry::cherry:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
arkadaslar benm topıcte geyık serbestt lıtfen modlar topıcımı kırletmeyın::D
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
gorkem hade kzuum senın ısın yokmu sen gıt sıte ıcın hayırlı ısler yap bakımmm vasco hayvanı sende arkadaslarına tesekkr et bakalm:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben yasssah demedim ki...
Kufur kisaltmalari gormeyeyim mesela ::whip::
Ukraynaya kactim beni bulamayin diye :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bebısım dogumgnn kutlu olsn

ay bende ne arayanim var ne soranim var diyordum eve geldim huzunlu bir sekilde pistafa topic acmis =)) saol pistafam senden beklemezdim ama baya bi dusunceli ciktin kim degistirdi seni bole :queen:

oy oy benim meleğim iyiki doğmuş mutlu yıllar pasta isterükk :p

bidenem nihat doganim senle sahnelere cikacaz daha saol canim benim :mrgreen:

amanın amannııııııııııııııııııın:)
nice mutlu yıllar canım!!!

tucicim saolll guzelim. pazartesi sabah 8de dogmusum :p

bayram günü doğumgünü iyisin valla vasco, bayram harçlıklarını verirken gözönünde bulundururlar umarım :p

iyi ki doğdun, iyi bayramlar ;)

Aykutcum tskler harcliklar kredi olarak kullanilacak bu sene:p

Erhan abim doğum günün kutlu olsun, kazasız belasız nice mutlu ve huzurlu yıllara inşallah... :rendeer:

halukcum saol kardesim hep beraber

nıce yıllara.......................

tskler :rendeer:

bu arada mavı(seda) annemde kutluorr o rus salata avcısınnn dogumgununu:D

ya o kafayi yemis schatz matz bisiler dio selam sole :p

İyi ki doğdun yavrucuğum :)

firatcim saol :rendeer:

adını bayram die değiştirek la senin

sana sonra laf yetistirecem laptopun sarji az :D


Doğum günün kutlu olsun vasco.Daha nice yılları sevdiklerin ve motosiklet üzerinde geçirmen dileklerimle

sahincim tskler kardesim :rendeer:

doğum günün kutlu olsun erhan.nice mutlu geyikli senelere:p

selimcim geyik candir ama BBRR baris abi bana acayip takti uyari verdi bidaha yakalarsa atacak :D

doğum yıldönümün kutlu olsun kasko,

önceki yaşlarından daha mutlu daha sağlıklı bir yıl geçirmen dileğiyle Erhancım.

hepberaber abi tskler iyi dileklerin icin :rendeer:

iyiki doğdun çenebaz :p:p:p

abi konustugum kadar spor yapsam tig gibi olacam :p

Erhan, yeğenim doğumgünün kutlu olsun! :cherry:

cok saol guzel abim :rendeer:

O sadece İzmir'in değil , aynı zamanda gönlümüzün açmamış açamamış gonca gülü oldu :)


Kardeşim doğum günün kutlu olsun..

Nice senelere... :rendeer:

ümit"im saol guzel kardesim benim.

ama bizimkiler yanlis anladi ne ayak gibisinden :p kardesiz olum biz umitle ! :p

Ooooooooooooooo ; Ben bugün baktım da neden göremedim yahu :silent:

Neise ; Doğum günün kutlu olsun :) Benim motora müşteri bulman dileği ile :p

Sağlıklı; Huzurlu ; Kazasız ; Ve mutlu bir öMür diliyorum... Hiç üzülme inşallah kardeşim :rendeer:

Bunlar da benim cocuklar ; sana party yapmıslar :p

saol kardesim. ama sen bunlarla takiliosan yandik :p

Dogum gunun kutlu olsun kardesim :))
Allah nice hayırlı uzun omurler nasip etsin ;)

Adasim Allah razi olsun hep beraber huzurlu gunlere insallah :rendeer:

nice yaşlara İZMİRİN KAKTÜSÜ allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın :queen:

kaktüsmü :silent: bunumu yakistirdin abi :p amin :p

Nice mutlu ve sağlıklı yollara, yıllara Erhan..:rendeer:

Seni seviyoruz..:cat:

Murat abim bende Sizleri seviyorum cok tsk ederim :rendeer:

Doğum günün kutlu olsunn:rendeer:

tskler :rendeer:

Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)

Amma cok seveni varmis keratanin (yada dusmani :p)

Nice senelere velet :) Saglikli, mutlu, huzurlu, basarili ve de hayalindeki motorlu :rendeer:

iyi dileklerin icin saol ama sana genede ruhsat vermicem :p

mutlu yıllar nanımcımmmmm en güzel günler seninle olsun bu gn ve her gün:)

nanimmmmmmmmm cok tskler tatlimm :rendeer:

Doğum günün kutlu olsun Erhan'cım...

Berkant abicim cok tskler :rendeer:

doğum günün kutlu olsun,nice sağlıklı mutlu yıllara

tskler :rendeer:

Bari bi para denklestirin de hediye krank kolu alin adama :cherry:

Nice senelere vascooo
Geyigin tadini kacirmayin cizerim :p

kranka mranka ihtiyacim olmayacak benim:p hem ilk once mod olarak sen bi makina alda imrenelim demi :p sen su bizim vize isini hallet adasla ::D








cok tskler arkadaslar simdi ha bitti bitecek laptopun sarji yarin buradayim gene--


herkezin bayramini en icten dileklerimle kutluyorum

sizleri seviyorumm :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Harbi ya senin ne işin var ukraynada :mrgreen:

Mucuk ukraynada adamımız varmıydı la :p:p


Şarzını yiyim tüğlü tombalağım benim :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Laptopu alirken sarj aleti vermediler mi yaninda... vah vah...

Mert gunaydin :mrgreen:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
hallederz mert cım orada adam bulamam belkı ama hatun buluruz:D:D vasco bosver gulum takan taksn bısı olmaz bızede takmslar nolmskı ukrayna vıctorlar coktur gorkeme bulruz bı tane:D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hallederz mert cım orada adam bulamam belkı ama hatun buluruz:D:D vasco bosver gulum takan taksn bısı olmaz bızede takmslar nolmskı ukrayna vıctorlar coktur gorkeme bulruz bı tane:D

Şöle sarışın mal sahıpısi mulk sahıpısi etine dolgun bişi olsun :mrgreen::mrgreen::p

wasco geldi aklıma böle diyince :mrgreen::mrgreen::cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
hobaa bugunu bayram ilan etmek lazım :p :) iyiki dogdun vasco abi sen olmassan bu forumun tadı cıkmaz :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sevgili kardeşim dostum . fatboy slim im :cherry: ne güzel topiclerde karşılarştık . önceleri ulen ne sempatik bi arkadaş . aynı kayyynım ayyynı ayyynı demiştim .. ama sonradan gözlemledigim ve gördüklerim beni yanılltı , demek hayat bana bunuda göstercekti.. keşke diyebilecegin o hatayı yapmadan önceki ... asla o kaskı almayacaktın hadi madem aldın .. bide utanmadan topic açtın ... hadi açtın bari resim koyma dimi (((((((((:) ,, lafın özü, o gün içimdeki ipler koptu senle.. sonra tabi bide asuman meselesi var onu hiç açmayalım ,,

bugün daha iyi anladım ki senle olmadı olmayacak!!! bugün taa istanbuldan kalkıp geldim dedim belki bi hal çare bi ortayol buluruz die ama yok arkadaş neymişm hyosung almış mış ... yok efendim yolların fatıhiymiş. işte mahallede arkadaşları rüzgar erhan diyomuşş muşş. senin gibilerle işi olmazmış.. bunları duyacagıma taş olaydım daha iyiydi... ama demekki kader bizi bu yönde bi o yana bi bu yana savurmuş ......

üzülmüyorum .. tek üzüldügüm şey sana haftada birkez istanbuldan gönderdigim eski çorap kolleksiyonun için arayıp buldugum o corapları ozenle kargolamak için verdigim emek ... yazıık yazıık..

hatırlarmısın .. birgün lastigin patlamıştı ve ilk beni aramıştın .. fakat motoru yol kenarında bırakıp kamyonla şehre gittigini soylememiştin .. işte beni yıpratan lastigin patlaması degil o kamyona binmen di .. 3 gün haber alamamıştım senden .. o kamyoncunun ailesini perişan etmene hakkın yoktu ..yoktu işte neyse özelimizi buraya aktarmak istemiyordum ama bunu bana sen zorladın .!!!!!!!!!!!!!

hiçdegilse sana aldıgım pastayı ellerinle yemeseydin bu bile bana seninle arkadaş olabilmem için bir sebep olabilirdi .. ama ne yazık ki onuda beceremedin .. azında üç dilim pasta aynı anda yutmaya çalışırken " SSĞBLOPPBKKLL KANKAAGGHHH" dedigini asla unutmıyacagım.. ben yanında söylemiştim ama kulaklarına kadar krema ve çikolataya bulaştıgın için duymamış olabilirsin ...şimdi tekrar soylüyorum ..iyiki dogdun erhanım .. nice mutlu senelere .....

imza . .. seni seven eski arkadaşın jess
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst