- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
nice yaşlara İZMİRİN KAKTÜSÜ allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın :queen:
cengiz abim benim burdaymış
bu topicte geyiği yasaklıorum:cherry:
nice yaşlara İZMİRİN KAKTÜSÜ allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın :queen:
Bari bi para denklestirin de hediye krank kolu alin adama :cherry:
Nice senelere vascooo
Geyigin tadini kacirmayin cizerim![]()
arkadaslar benm topıcte geyık serbestt lıtfen modlar topıcımı kırletmeyın:![]()
arkadaslar benm topıcte geyık serbestt lıtfen modlar topıcımı kırletmeyın:![]()
bebısım dogumgnn kutlu olsn
oy oy benim meleğim iyiki doğmuş mutlu yıllar pasta isterükk![]()
amanın amannııııııııııııııııııın
nice mutlu yıllar canım!!!
bayram günü doğumgünü iyisin valla vasco, bayram harçlıklarını verirken gözönünde bulundururlar umarım
iyi ki doğdun, iyi bayramlar![]()
Erhan abim doğum günün kutlu olsun, kazasız belasız nice mutlu ve huzurlu yıllara inşallah... :rendeer:
nıce yıllara.......................
bu arada mavı(seda) annemde kutluorr o rus salata avcısınnn dogumgununu![]()
İyi ki doğdun yavrucuğum![]()
adını bayram die değiştirek la senin
Doğum günün kutlu olsun vasco.Daha nice yılları sevdiklerin ve motosiklet üzerinde geçirmen dileklerimle
doğum günün kutlu olsun erhan.nice mutlu geyikli senelere![]()
doğum yıldönümün kutlu olsun kasko,
önceki yaşlarından daha mutlu daha sağlıklı bir yıl geçirmen dileğiyle Erhancım.
iyiki doğdun çenebaz![]()
Erhan, yeğenim doğumgünün kutlu olsun! :cherry:
O sadece İzmir'in değil , aynı zamanda gönlümüzün açmamış açamamış gonca gülü oldu
Kardeşim doğum günün kutlu olsun..
Nice senelere... :rendeer:
Ooooooooooooooo ; Ben bugün baktım da neden göremedim yahu :silent:
Neise ; Doğum günün kutlu olsunBenim motora müşteri bulman dileği ile
Sağlıklı; Huzurlu ; Kazasız ; Ve mutlu bir öMür diliyorum... Hiç üzülme inşallah kardeşim :rendeer:
Bunlar da benim cocuklar ; sana party yapmıslar![]()
Dogum gunun kutlu olsun kardesim)
Allah nice hayırlı uzun omurler nasip etsin![]()
nice yaşlara İZMİRİN KAKTÜSÜ allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın :queen:
Nice mutlu ve sağlıklı yollara, yıllara Erhan..:rendeer:
Seni seviyoruz..:cat:
Doğum günün kutlu olsunn:rendeer:
Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
Amma cok seveni varmis keratanin (yada dusmani)
Nice senelere veletSaglikli, mutlu, huzurlu, basarili ve de hayalindeki motorlu :rendeer:
mutlu yıllar nanımcımmmmm en güzel günler seninle olsun bu gn ve her gün![]()
Doğum günün kutlu olsun Erhan'cım...
doğum günün kutlu olsun,nice sağlıklı mutlu yıllara
Bari bi para denklestirin de hediye krank kolu alin adama :cherry:
Nice senelere vascooo
Geyigin tadini kacirmayin cizerim![]()
Laptopu alirken sarj aleti vermediler mi yaninda... vah vah...
Mert gunaydin :mrgreen:
hallederz mert cım orada adam bulamam belkı ama hatun buluruzvasco bosver gulum takan taksn bısı olmaz bızede takmslar nolmskı ukrayna vıctorlar coktur gorkeme bulruz bı tane
![]()
Laptopu alirken sarj aleti vermediler mi yaninda... vah vah...
Mert gunaydin :mrgreen:
dogum günün kutlu olsun vasco huzur ve mutluluk peşini bırakmasın :rendeer: