VaScO1925 erhan kardeşim dogum günün kutlu olsun niçe senelere![]()
erhan kardeşim doğum günün kutlu olsun.nice senelere
kuşum , doğum günün kutlu olsun :rendeer: , nice mutlu saglıklı ve birlikte yıllara diyorum
hediyen Erhan abide , bi ara sana uzatcak, markasıda AVON , anladın sen
![]()
saol kuşumunkuşu =) hediye iyi hoş ama çok yakıo be abi o![]()
alışırsın kuşum alışırsın, takıldığın bi nokta olursa mali'ye sorabilirsin, ayrıntılı anlatır sana
(keşke malide burda olsaydı behh
r
![]()
sorma özledim keratayı![]()
dogum günün kutlu olsun kardeş hayalindeki motorlarla bi ömür bou mutluluk..
iyi ki doğmuşsun erhan :rendeer: nice mutlu yıllaraaaa
Şöle sarışın mal sahıpısi mulk sahıpısi etine dolgun bişi olsun :mrgreen::mrgreen:
wasco geldi aklıma böle diyince :mrgreen::mrgreen::cherry: