Doğum günün kutlu olsun Erhan![]()
doğum gününüz kutlu olsun :rendeer: daha nice yıllar görmeniz dileğiyle...
Doğum günün kutlu olsun Erhan'cım nice nice doğum günlerine inşallah..![]()
Vasco doğum günün kutlu olsun ,seni tanımayan yok heralde herkezi topladın:mrgreen:
iyiki doğdun iyiki varsın kardeşim:rendeer:
Gülümm dogum günün kutlu olsun 6 sayfa sonra gördük ama![]()
Mutlu yıllar dilerim ama hani bizim pastamız?![]()
bu arada mavı(seda) annemde kutluorr o rus salata avcısınnn dogumgununu![]()
nice mutlu yılarda benim anlamadıgım annenin klevyesimi bozuk kendi yazamıyormu :queen::queen:
contrary..Tutuklu kaldı heralde..![]()
Hüseyin'in yevmiyesini kes Erhan:queen: