- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 824
Nice mutlu yıllara 
doumgunun kutlu olsun mutlu ol senelerceee sana boncuktan kus yaptim konacak pencerene heheheh
Wooww doğum günü çocüüü mutlu yıllaarrr![]()
erhan kardeşim doğumgünün kutlu olsun herşey gönlünce olsun,iyiki dodun
Abimmmm nice mutlu yıllara. yaklaşık bi 20 senedir beraberiz Allah bozmasın inşallah...
bak senin için siteye üye oldum herzaman yanındayım gerçi istisnalar kaideyi bozmaz bi 4sene kadar yanında olamıcam ama unutma seni herzaman çok sewicem herzaman çok sewdiğim gibi... sen benim abim arkadaşım kuzenim dostum herşeyin oldun yerine göre...
bu arada ellerinden öper bayram paramı isterim![]()
artık yaş yawaş yawaş kemale eriyo çoluğa çocuğaa larışma vakti geliyo mu ne?![]()
Saol ahmetnice yıllara bayramım
Nice mutlu yıllara![]()
Doğum günün kutlu olsun vasco kardeşim.Daha nice yılları sevdiklerin ve motosiklet üzerinde geçirmen dileklerimle..
dogum gunun kutlu olsun kardeşim
Erhan doğum günün kutlu olsun... Kırmızı başlıklı kız ile mutluluklar...
dogum gununuz kutlu olsun... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
doğum günün kutlu olsun erhan sağlıklı mutlu nice yıllara :rendeer:
nice yıllara erhancım :rendeer:
Doğum günün kutlu, bayramın mübarek olsun.Saygılarımla.
Vasco cum mutlu yıllar, iyiki doğdun. :rendeer:
Nice senelere vasco. ::wish::
tşkler kardeşim sağol :wiinkk:
nice yıllara erhan abicim :rendeer:
nice senelere doğum günün kutlu olsun vasco
İZmirler'den motor aldık, Cengiz Abi sağolsun Erhan ile tanıştıracaktı kapısına kadar gittik ama. Malesef yoktu. Tanımadığım için şanslıyım sanırım Jesse'nin attığı mesajdan sonra böyle düşünmeye başladım. :queen:
mutlu yıllar vasco...