- Katılım
- 16 Ağu 2008
- Mesajlar
- 162
ozaman sen iftardan sonra beni ara tarif ederim sana yeri özelden cebi gönderirim sana ben sende bana çağrı atarsın
gönderdim. yanlız esnaf hali kontör yok haberin olsun
Bu arada tekrar söylüyorum gezinti varsa duyurulara konu açın çoğunluk olsun :mrgreen: