- Katılım
- 16 Ağu 2008
- Mesajlar
- 162
toplanıldı.
yenildi.
içildi.
gezildi .
tozuldu.
eglenildi.
gelenler sevindi mutlu oldu.
gelemiyenler ..çook şey kaçırdı.
ayrıntılar az sonraaaaaaa
Ben haber bekliyordum...
toplanıldı.
yenildi.
içildi.
gezildi .
tozuldu.
eglenildi.
gelenler sevindi mutlu oldu.
gelemiyenler ..çook şey kaçırdı.
ayrıntılar az sonraaaaaaa
her buluşmaya başlık açılacaksa ohooo günde 10 15 başlık açmak gerekir :cherry:![]()
neyse birdaha heveslenmem artık haber veren yok![]()
gelmek istiyordum ama yapacak bişey yok haber bekliyordum saf gibi, neyse birdaha heveslenmem artık haber veren yok![]()
tunaydın millet
yok artık sanada haber vermediysek cebimizi verdik ulainsan konturluden falan arar bulur gelir herkes öle yapıyooo
yok artık sanada haber vermediysek cebimizi verdik ulainsan konturluden falan arar bulur gelir herkes öle yapıyooo
eğer herkese cepten özel msj göndermeye kalsak maaliyeti bir düşünsene![]()
![]()
tünaydın abilerin abisi![]()
serdar ben cıkıp bıraz km yapacam hadi sende gel
arkadaslar merhabalar askerliğim polatlıya düştü 25 günür cıkamamıstım ama şimdi cıktım ve ankaradayım sizlerle tanısmak isterdim sevgiler saygılar.