[Ankara - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ani toplaşmalar için bile olsa yeni bir topik açmak ve net şeyler ( saat - mekan ) belirtmek çok önemli :bounce:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
her buluşmaya başlık açılacaksa ohooo günde 10 15 başlık açmak gerekir :cherry: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi işin için de siz olunca öyle oluyor ama arkadaşlar ilk defa bu şekilde buluşmak istemişlerdi :cherry: :p
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
günaydın beyler bayanlar

hergelenin dediği gibi gezildi tozuldu yenildi her zaman ki buluşmalarımız gibi bu da harikaydı...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
walla güzeldi biraz apar topar oldu ama yinede güzeldi... katılan herkezin motoruna sağlık:mrgreen: böyle anidende güzel oluyomuş bu işi gelenekselleştirsekmi ne:cat:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
arkadaslar merhabalar askerliğim polatlıya düştü 25 günür cıkamamıstım ama şimdi cıktım ve ankaradayım sizlerle tanısmak isterdim sevgiler saygılar.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
dostum inan gelmek isterim ama dediğim gibi askerim:( polatlıda
ama şimdi müsaitsenizz görüşebiliriz. kızılayda bir net cafedeyim
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
yok kardes evci cıktım da ondan geldim. neyse eger cumartesi pazar günleri toplanacak olursanız yada ben gelince size buradan yazarım siz kontrol edin haftasonları:)
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Bugün 5 tane motorcu dolaştım hiçbiri de benim ön frene çare olamadı. Hepsinin elinde iş var pazartesi ye attılar. Motoru yola çıkılır hale getirince sizlerle tanışmak isterim. Ha birde bu çinli motorlarınızı kime yaptırıyorsunuz, şöyle eli çabuk bi usta lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst