- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 353
bakalım iftardan sonra tel ederim , fırsat bulursam gelirim yanınıza...
bende haber verecektim istersen bi yer belirleyelim iftardan sonra herkes gelsin oraya ??
bakalım iftardan sonra tel ederim , fırsat bulursam gelirim yanınıza...
bende haber verecektim istersen bi yer belirleyelim iftardan sonra herkes gelsin oraya ??
ben gelmeyi istiyorum da kesin söz veremiyorum....zaten gelsem bile 9 dan önce zor... ben ararım seni neredeyseniz oraya akarım artıkkk![]()
iyi o zaman akşam erken buluşuruz biz bu 06ares motoru yeni aldım gezelim dedi kayboldu bak![]()
bunlar böyle... ortaya bişi atarlar sonra arazi.... ((amma b..k attım ama) :queen:
öle valla nerde bu devlet ne de bu insanlar
anlaşılan bugün ikimizin de işi yok ..... peki ne olacak bu flash sorunu???
hocaya gitcektin hani abi
bana gene iş çıktı cd basıyoruz öğleden sonra boşa düşerim gene bakarız
flash label bulamadın mı üstünü tıkla sağ tuşla falan vardır bi yerde
forum çalışma saatlerinde bize aitkimseciklerden tık yok
sen sus daha arkada oturmayı bile bilmiyorsunDüşmek iyidir neden bu kadar takıldın.Sen bakma millet tecrubesizliklerini anlatmazHenuz bi artçı 'yım ama bu iş böyle öğrenilmez mi! Düşe kalka düşücen yollara...
![]()
Sen kime steril diyon lan pasaklı Murti senin motoru alan adama allah kolaylık versin 1 senede anca temizler:queen::bounce:
murat abi(murti06) delimaviyi sattın mı yoksa dün senle mi selamlaştık?,
param olsun goldwing alacam sevdicegime:bounce:sen bir an önce artçılıktan kurtul... o hergele sana bi twister alsın..![]()
sen sus daha arkada oturmayı bile bilmiyorsunArkada otururken öne geçmeyi nasıl becerdin :mrgreen:
kimler buluşmaya katılacak, buluşma kesinmi bi açıklığa kavuşturalım![]()
param olsun goldwing alacam sevdicegime:bounce:
boynuz kulaa geçecek yanii.. yakışır....
iyi geyik yapıyoruz ama laf söylenmez bende bunu bir fıkrayla tamamlamak istiyorum
temeli birgün trafik polisi durdurmuş ve sormuş:-ehliyet,ruhsat?
temel cevap verir: -verdiniz mi ki istiyorsunuz kardeşim......
fıkra etkili oldu heralde levent abiyi de kaybettik)))
buradayım beaa.... öğlen gezintisine çıktım iki dakka...
param olsun goldwing alacam sevdicegime:bounce:
aga valla bizde henüz anlamadık ama şahane bi tecrübe oldu:queen::cat:
duruma gore haberleşelim yada en temizi yeni mekanımız olan PROTİ MOTOR da buluşalım derim:cat::cat:
kimler buluşmaya katılacak, buluşma kesinmi bi açıklığa kavuşturalım![]()
Bilmiyorum ama iftardan sonra bizim ofise gel burdan tın tın giderizdikmende
bide buluşma kesinse duyurulara bi topic açalım.