[Ankara - MT]

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
anlaşılan bugün ikimizin de işi yok ..... peki ne olacak bu flash sorunu???

hocaya gitcektin hani abi

bana gene iş çıktı cd basıyoruz öğleden sonra boşa düşerim gene bakarız

flash label bulamadın mı üstünü tıkla sağ tuşla falan vardır bi yerde

forum çalışma saatlerinde bize ait :) kimseciklerden tık yok
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
hocaya gitcektin hani abi

bana gene iş çıktı cd basıyoruz öğleden sonra boşa düşerim gene bakarız

flash label bulamadın mı üstünü tıkla sağ tuşla falan vardır bi yerde

forum çalışma saatlerinde bize ait :) kimseciklerden tık yok


öğlen gidecem hocaya... umarım oradadır...

ne güzel sadece bize ait bir forumm.. hep bunu istemiştim..::xblink::
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
iyi geyik yapıyoruz ama laf söylenmez bende bunu bir fıkrayla tamamlamak istiyorum

temeli birgün trafik polisi durdurmuş ve sormuş:-ehliyet,ruhsat?
temel cevap verir: -verdiniz mi ki istiyorsunuz kardeşim......

fıkra etkili oldu heralde levent abiyi de kaybettik :))))
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşmek iyidir neden bu kadar takıldın.Sen bakma millet tecrubesizliklerini anlatmaz :p Henuz bi artçı 'yım ama bu iş böyle öğrenilmez mi! Düşe kalka düşücen yollara...:)
sen sus daha arkada oturmayı bile bilmiyorsun :p Arkada otururken öne geçmeyi nasıl becerdin :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
sen bir an önce artçılıktan kurtul... o hergele sana bi twister alsın..:p
param olsun goldwing alacam sevdicegime:bounce:

sen sus daha arkada oturmayı bile bilmiyorsun :p Arkada otururken öne geçmeyi nasıl becerdin :mrgreen:

aga valla bizde henüz anlamadık ama şahane bi tecrübe oldu:queen::cat:

kimler buluşmaya katılacak, buluşma kesinmi bi açıklığa kavuşturalım :)

duruma gore haberleşelim yada en temizi yeni mekanımız olan PROTİ MOTOR da buluşalım derim:cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
param olsun goldwing alacam sevdicegime:bounce:


boynuz kulaa geçecek yanii.. yakışır....

iyi geyik yapıyoruz ama laf söylenmez bende bunu bir fıkrayla tamamlamak istiyorum

temeli birgün trafik polisi durdurmuş ve sormuş:-ehliyet,ruhsat?
temel cevap verir: -verdiniz mi ki istiyorsunuz kardeşim......

fıkra etkili oldu heralde levent abiyi de kaybettik :))))

buradayım beaa.... öğlen gezintisine çıktım iki dakka...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
param olsun goldwing alacam sevdicegime:bounce:



aga valla bizde henüz anlamadık ama şahane bi tecrübe oldu:queen::cat:



duruma gore haberleşelim yada en temizi yeni mekanımız olan PROTİ MOTOR da buluşalım derim:cat::cat:

aga ben 18:00 de çıkıyorum PROTİ motora gelirim ama bilmeyenler nasıl gelecek ?? sen kaçta orda olursun

bi buluşma yeri yapalım her toplaşıp gelsin bari

kimler buluşmaya katılacak, buluşma kesinmi bi açıklığa kavuşturalım :)

sen biliyomusun PROTİ motorun yerini yada kaçta nerde olursun buluşup gidelim oraya ben kızılay tarafındayım
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Bilmiyorum ama iftardan sonra bizim ofise gel burdan tın tın gideriz :D dikmende

bide buluşma kesinse duyurulara bi topic açalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst