[Ankara - MT]

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
burayı takip etmeyen duyuruları takip eder mi acaba???

valla bilmiyom abi herkes iftardan sonra gelirim diyor 8 - 9 gibi orası açık olcak mı bakalım ?? yaş gibi biraz ama araşırız bir şekilde buluşuruz.

knt yok mu allah allah ne tesadüf

emraha çağrı atıyorum oda bana atıyo sonra da niye taciz ediyosun diyor :)

ben çıkışta uğrarım bakalım
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
valla bilmiyom abi herkes iftardan sonra gelirim diyor 8 - 9 gibi orası açık olcak mı bakalım ?? yaş gibi biraz ama araşırız bir şekilde buluşuruz.

knt yok mu allah allah ne tesadüf

emraha çağrı atıyorum oda bana atıyo sonra da niye taciz ediyosun diyor :)

ben çıkışta uğrarım bakalım

evet gelecek olursam seni ya da davutu ararım... uçar gelirim neredeyseniz zatii...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Ben çok gizli haberlerinizi bekliyorum ozaman :) anlamadıgım nokta serdar sen direk burayamı geleceksin toplantı yerinemi gidiceksin.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
iyi o zaman akşam erken buluşuruz biz bu 06ares motoru yeni aldım gezelim dedi kayboldu bak :)

yaw varya hemen sattınız haa arkadaş bizim işimiz ofis değilki sürekli online olalım:pr: saha adamıyız biz :bounce: her daim olamıyoz kusura bakmayın ama lafımızın arkasındayız akşama nerde? nasıl? kim? kim?:silent:

serdar bi organizasyon yapıcan aazına burnuna bulaştırdın terbiyesizim haa... :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
yaw varya hemen sattınız haa arkadaş bizim işimiz ofis değilki sürekli online olalım:pr: saha adamıyız biz :bounce: her daim olamıyoz kusura bakmayın ama lafımızın arkasındayız akşama nerde? nasıl? kim? kim?:silent:

serdar bi organizasyon yapıcan aazına burnuna bulaştırdın terbiyesizim haa... :farao:

ana bak bak sen demedin mi dün gezelim diye :)

bu senin fikrin :)

herkes iftardan sonra görüşürüz diyor ondan bir sonuca bağlayamadık...

davut, levent, hergele, emrah, kenan hepsi geliyor diye biliyorum..

sen şimdi 18:30 civarı müsaitsen buluşalım senle gideriz dükkana...
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
ana bak bak sen demedin mi dün gezelim diye :)

bu senin fikrin :)

herkes iftardan sonra görüşürüz diyor ondan bir sonuca bağlayamadık...

davut, levent, hergele, emrah, kenan hepsi geliyor diye biliyorum..

sen şimdi 18:30 civarı müsaitsen buluşalım senle gideriz dükkana...

benim niyet düzgün bugün
buluşalımda iftar yapmam lazım gerçi dükkana geçeriz orda aç bırakacak halleri yok iftarı orda yaparım... senle nerde buluşucaz
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
benim niyet düzgün bugün
buluşalımda iftar yapmam lazım gerçi dükkana geçeriz orda aç bırakacak halleri yok iftarı orda yaparım... senle nerde buluşucaz

ozaman 18:30 anotolia'nın giriş kapasında buluşuruz... olur mu ordan da geçeriz

ha bide cep özelden gönderde bana ulaşamazsak haberleşiriz
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Kimin dükkanı nerede nasıl yapıcaz anlamadım gitti, adresi falan da bilmiyorum :)
Saat 8 de falan gelcez biz uygunmudur.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
önce sakin:)
mavi bilgisayarın ordan düm düz sürüyorsunuz liva pastanesini geç.. yokuşu çıkın kavşagı geçin önce solda seda pastanesi sonra sağda hastane falan var .
aynen devam düm düz sürmeye fenlisesine dogru.
minibüs duragını geçin hala dümdüz sürmeye devam. duraktan sonra ilk saga giren sokagı gör frene bas çünki dükkanın tam önündesin demektir. tabela falan var zaten.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
önce sakin:)
mavi bilgisayarın ordan düm düz sürüyorsunuz liva pastanesini geç.. yokuşu çıkın kavşagı geçin önce solda seda pastanesi sonra sağda hastane falan var .
aynen devam düm düz sürmeye fenlisesine dogru.
minibüs duragını geçin hala dümdüz sürmeye devam. duraktan sonra ilk saga giren sokagı gör frene bas çünki dükkanın tam önündesin demektir. tabela falan var zaten.

Tarif için teşekkür ederim. Dükkan sahipleri hiç düşünmüyor yeri bilen var bilmeyen var. Pastane motorcusu var tırt motorcu var. Bunlar nasıl gelir nasıl gider düşünen yok. Dükkanın yerini tam öğreneyim direk google earth den harita koymazsam neyim.

Benim çinli güzelimin sesi afyondan beri kötü geliyordu bugün servise bıraktım yetişirse yarına yoksa pazartesi akşamına kadar ayrıyız kızımdan.

Bu bağlamda eyyy muhterem murty06 bi zahmet toplu taşıma araçları ile dükkana ulaşım nasıl yapılıyor o konu hakkında bilgi verinde yarın ziyaretinize geleyim...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
önce sakin:)
mavi bilgisayarın ordan düm düz sürüyorsunuz liva pastanesini geç.. yokuşu çıkın kavşagı geçin önce solda seda pastanesi sonra sağda hastane falan var .
aynen devam düm düz sürmeye fenlisesine dogru.
minibüs duragını geçin hala dümdüz sürmeye devam. duraktan sonra ilk saga giren sokagı gör frene bas çünki dükkanın tam önündesin demektir. tabela falan var zaten.

bizim ofise yakın çıktı iyi iyi :)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Toplu taşıma araçları ile ulaşım:
-> Kızılay-Çiğdem dolmuşları (Güvenpark)= Fen Lisesi Yolu'nda inin, yukarı doğru yürüyün sağda kalacaktır.

-> Ulus-Çiğdem dolmuşları (Ulus dolmuş durakları)= Son durakta inip, Fen Lisesi'ne doğru yürüyün. Sağ tarafınızda göreceksiniz.

Teşekkürlerden bir demet sunarım....

Bide sizin hazırladığınız iresümü koyarsak tam olur efem...

motosentezzkb3.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
toplanıldı.
yenildi.
içildi.
gezildi .
tozuldu.
eglenildi.
gelenler sevindi mutlu oldu.
gelemiyenler ..çook şey kaçırdı.
ayrıntılar az sonraaaaaaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst