Ömür Boyu Mutluluklar / Syriana (Bülent) & Daisy_m (Arzu)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Sevgili Bülent ve Arzu, hayırlı Uğurlu olsuuuuuuuuuuun :rendeer:

Allah bir yastıkta kocatsın, motosiklet üzerinde kalın hep :wiinkk:

Gürkan'ım teşekkür ederim iyi dileklerin için.:rendeer:

Artık darısı senin başına, bekliyoruz güzel haberlerini. :)

ben yine gelemiyorum.

malum spor akademisine hazırlanıyorum.

bir yıldız daha karanlık tarafa geçmek üzere :p

Allah bir yastıkta kocatsın Bülent.

artık gece gezmelerine de bi son verirsin :p

Olsun Yusuf canın sağolsun düşünmen yeterli.:wiinkk:

Mutluluklar dilerim :rendeer:

ömür boyu mutluluklar:rendeer:

Teşekkür ederim arkadaşlar. :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Allah bir yastıkta kocatsın .. ömür boyu sevgiyle saygıyla sağlıkla beraber olun...:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ikinizede bir ömür boyu mutluluklar, daima mutlu olun ve hep oyle kalin..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. :rendeer:

Bekarlığın son bir haftası.:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mutluluklar sevgili prens (bülent) ve prenses(arzu) saadetler dilerim bir ömür boyu ikinize.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bulent ben bu topıgı yenı goruyorum,kac gundur nete gırmemıstım.hayırlı olsun kardesım tebrık edıyorum Allah tamamını erdırsın,bır omur boyu bereberlık ve mutluluklar dılıyorum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bülent, rahat ol.. bas imzayı..
başın sıkışırsa ara, ben ne avukatlar tanıyorum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
13
Bülent ve kuzenim Arzu, ömür boyu mutluluklar sizlere, Allah bir yastıkta kocatsın o yastıkta umarım hava yastığınız olur zor zamanlarınızda :) Ben zaten düğüne gelcem Allah çok önemli bir aksilik vermezse tabiki :) Bülent yeğenime iyi bak heeeeeeeeeee.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
mutluluklar sevgili prens (bülent) ve prenses(arzu) saadetler dilerim bir ömür boyu ikinize.

Çok teşekkür ederim Ümmet abim. :rendeer:

bulent ben bu topıgı yenı goruyorum,kac gundur nete gırmemıstım.hayırlı olsun kardesım tebrık edıyorum Allah tamamını erdırsın,bır omur boyu bereberlık ve mutluluklar dılıyorum.

Teşekkür ederim Kemal abi sen ve Hande'yi haftasonu göbek atmaya bekliyorum. :queen:

bülent, rahat ol.. bas imzayı..
başın sıkışırsa ara, ben ne avukatlar tanıyorum :p

Gökhan tamam karıştırma ortalığı aramızda bu konular. :p

Allah bir yastıkta kocatsın . Yüce Rabbim Sizi Bir Ömür boyu ayırmasın :rendeer:

Teşekkür ederim Selçuk. :wiinkk:

Bülent ve kuzenim Arzu, ömür boyu mutluluklar sizlere, Allah bir yastıkta kocatsın o yastıkta umarım hava yastığınız olur zor zamanlarınızda :) Ben zaten düğüne gelcem Allah çok önemli bir aksilik vermezse tabiki :) Bülent yeğenime iyi bak heeeeeeeeeee.

Oooo Cüneyt beylerde burdaymış kaç zamandır görüşemiyorduk. Haftasonu birlikteyiz zaten. :wiinkk: Haftasonu kimin lastiğini yakıcağımızı aramaya gerek kalmadı. :queen:

mutluluklar dilerim:)

Çok teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Düğün konvoyuna katılmak isteyen arkadaşların dikkatine !

Düğün saat 15:00'de başlayacağından konvoyu 14:30'da kız evinin bulunduğu sokaktan düğün salonuna kadar gerçekleştireceğiz. Buluşma yerinin ayrıntılı haritası aşşağıdaki gibidir.



Tarif E5'den havalimanı istikametine giderken Şirinevler'i geçtikten sonra sağdaki Yenibosna tabelasından içeri giriyoruz. Merkez camiye kadar ilerleyip merkez camiyi geçince soldaki sokaktan paralel caddeye geçiyoruz ve bir sokak aşşağıda solda '' GÖZDE DÜĞÜN SALONU '' tabelasını görüyoruz. :cat:

Bu mutlu günümüzde yanımızda olmak isteyen tüm dostları bekleriz. :rendeer:

NOT:Bu MT adına belkide sizlerle son görüşmemiz olabilir. Son kez görüşmek isteyen gerçek dostları görmekten mutluluk duyarız.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Mutluluklar Dilerim....:):):):):):):):):):):).):):):):).).):):):):)

rekor33.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bülent'cim Arzu ile sana bir ömür mutluluklar diliyorum.
Bu güzel gününüzde sizi yanlız bırakmayacağız. :cat:

Ayrıca yeni evli biri olarak sana tavsiyelerde de bulunabilirim. :wiinkk:

- İlk olarak evli erkeklerin tavsiyelerini dikkatte almayacaksın :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Mutluluklar Dilerim....:):):):):):):):):):):).):):):):).).):):):):)

rekor33.jpg

Mutluluklar dilerim Bülent abi... :rendeer:

Teşekkür ederim arkadaşlar. :rendeer:

Bülent'cim Arzu ile sana bir ömür mutluluklar diliyorum.
Bu güzel gününüzde sizi yanlız bırakmayacağız. :cat:

Ayrıca yeni evli biri olarak sana tavsiyelerde de bulunabilirim. :wiinkk:

- İlk olarak evli erkeklerin tavsiyelerini dikkatte almayacaksın :cherry:

Erhan teşekkür ederim kardeşim o gün görüşmek üzere. :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst