- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,252
Sevgili Bülent ve Arzu, hayırlı Uğurlu olsuuuuuuuuuuun :rendeer:
Allah bir yastıkta kocatsın, motosiklet üzerinde kalın hep :wiinkk:
Gürkan'ım teşekkür ederim iyi dileklerin için.:rendeer:
Artık darısı senin başına, bekliyoruz güzel haberlerini.
ben yine gelemiyorum.
malum spor akademisine hazırlanıyorum.
bir yıldız daha karanlık tarafa geçmek üzere![]()
Allah bir yastıkta kocatsın Bülent.
artık gece gezmelerine de bi son verirsin![]()
Olsun Yusuf canın sağolsun düşünmen yeterli.:wiinkk:
Mutluluklar dilerim :rendeer:
ömür boyu mutluluklar:rendeer:
Teşekkür ederim arkadaşlar. :rendeer:
