Ömür Boyu Mutluluklar / Syriana (Bülent) & Daisy_m (Arzu)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Yaw benimkini yakma kardeşim yenisini alıcak paramız yok. :cherry: Sen zenginlerin lastiğini yak. :mrgreen:

Hafta sonu loftu gördüm hali perişan :p

Q7 ye benzin alamamış abi 1 lira yakıyo diyo durumu vahim bi ara erzak falan toplayım götürelim :cherry::cherry: sende elleşme adamın lastiğine galii :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hafta sonu loftu gördüm hali perişan :p

Q7 ye benzin alamamış abi 1 lira yakıyo diyo durumu vahim bi ara erzak falan toplayım götürelim :cherry::cherry: sende elleşme adamın lastiğine galii :mrgreen:

Mert abi sen nerelisin yahu? :queen:
GALİ diyosunda; Burdur taraflarından mısın yoksa? :cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
allah bir yastıkta kocatsın

bir ömür boyu mutluluklar diliyorum

tebrik ederim :rendeer::rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bülentim, sana ve müstakbel eşine bir ömür boyu mutluluklar dilerim..
erhan a da dediiğim gibi, sen delimisin bu yaşta evlenilirmi, bekarlık sultanlıktır diyenlere kulak asma.. evlen..
sıkışırsan beni ara ii bi avukat tanıyorum :p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
İyi Dileklerini ileten tüm arkadaşlara teşekkürler. :rendeer:

GKN aman kardeşim biz almayalım avukat falan, evlenmeden boşucanmı bizi. :p



Ankara ve Tekirdağ havalarıyla göbek atmak isteyen tüm dostları düğünümüze bekleriz. :wiinkk:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili arzu ve bülente ömür boyu mutluluklar dilerim..inşallah çok mutlu olacaklar..beni nikah şahidi olarak belirtmeniz beni ancak onurlandırır..sağolun tekrardan ömür boyu mutluluklar hoşca kalın:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Anaaaaaaaaaa sözleştiniz mi yaw 2008 senesi için hepiniz.. :p


Ömüüüüürrr boyu mutluluk diliyorum ikinize de. Bir yastık da. :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sevgili arzu ve bülente ömür boyu mutluluklar dilerim..inşallah çok mutlu olacaklar..beni nikah şahidi olarak belirtmeniz beni ancak onurlandırır..sağolun tekrardan ömür boyu mutluluklar hoşca kalın:rendeer:

Çok teşekkür ederim Cemal abim, yüzünden gülücük hiç eksik olmasın inşallah. :rendeer:

Anaaaaaaaaaa sözleştiniz mi yaw 2008 senesi için hepiniz.. :p


Ömüüüüürrr boyu mutluluk diliyorum ikinize de. Bir yastık da. :rendeer:

Evet tubis sözleştik. :p Yok kız benimki sadece 1 sene öncesinden belliydi hatta herkesten önceydi ama tarihi duyunca bazı arkadaşlar daha erkene aldılar kendi nikahlarını. :cherry:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Sevgili Bülent ve Arzu, hayırlı Uğurlu olsuuuuuuuuuuun :rendeer:

Allah bir yastıkta kocatsın, motosiklet üzerinde kalın hep :wiinkk:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
ben yine gelemiyorum.

malum spor akademisine hazırlanıyorum.

bir yıldız daha karanlık tarafa geçmek üzere :p

Allah bir yastıkta kocatsın Bülent.

artık gece gezmelerine de bi son verirsin :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ömür boyu mutluluklar:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst