Ömür Boyu Mutluluklar / Syriana (Bülent) & Daisy_m (Arzu)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Davetiye olmamış bence:farao: Bi motosiklet teması işlenmeliydi :queen:
Bilooo aman işte Syriana mutluluklar dilerimmm:rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Canım arkadaşlarım Bülent ve Arzu'ya bir ömür mutluluklar diliyorum :rendeer:

Yarınlarında bugünlerinden daha mutlu olmaları dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah huzurlu mutlu bir yasam nasip etsin size.
Bir yastıkt kocayın insallah..
Bende oradayım insallah. :rendeer:

( İnsallah'ın Anlamı Allah izin verirse demektir. Belki demek degildir :) )
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
nasipse ben de gelirim inşaAllah. bizim mete kekosunu yakalarsam düğünde olay çıkabilir, artık idare edecen bilo.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bir ömür boyu mutluluklar dilerim. :rendeer: Allah mesut etsin.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
İyi dilekleriniz için teşekkürlerimi iletiyorum arkadaşlar. :rendeer:

Tequ yaklaşık 5 senedir birliteyiz ve nerdeyse tüm toplantılara birlikte katıldık ondan sanırım böyle bir intiba kalmış sende. :wiinkk:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir ömür boyu mutluluklar
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Way anam başımıza daş yağcak kılıbık ta gidiyii :p:p:p

Kardeşim bir ömür boyu mutluluklar dilerim.Bu mutlu gününüzde yanınızda olacağım inşallah


Mert senden özel bir ricam olucak dostum. O gün Sedat'ın lastiğini yakmanı rica edicem, geri çevirme bu teklifimi ne olur. :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Cemal abim söylemişti.. :)

Allah mesut bahtiyar etsin. :wiinkk:
Bir yastıkta kocayın inşallah. :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bülent ve arzu kardeşlerim allah mutlu mesut bahtiyar etsin sizleri:rendeer:
o tarihlerde ist. dışında olacağım için kusuruma bakmayın kalbim sizlerle:rendeer:
evlendikten sonra kopmayın bizden heee:wiinkk:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Mert senden özel bir ricam olucak dostum. O gün Sedat'ın lastiğini yakmanı rica edicem, geri çevirme bu teklifimi ne olur. :queen:

Yaw böyle bir teklif geri çevrilirmi kardeşim benim ne demek gerekirs benzin dökerim yakarım nasıl olsa lastik loftun :p:p

Ama hatırlatmak isterimki Erhanın dğünde kendi makınası yaktık haksızlık olmasın senin düğündede senin makınayı tüttürmek lazım bence :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Yaw böyle bir teklif geri çevrilirmi kardeşim benim ne demek gerekirs benzin dökerim yakarım nasıl olsa lastik loftun :p:p

Ama hatırlatmak isterimki Erhanın dğünde kendi makınası yaktık haksızlık olmasın senin düğündede senin makınayı tüttürmek lazım bence :mrgreen:

:mrgreen:

Abi karıştırma sen oraları o günkü muhabbet detayları bizde kalsın. Bizim lastik daha yeni 5.000 km oldu alalı Sedat'ınkini yakalım. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne mutlu sizlere yaaa, şimdiden bir ömür boyu mutluluklar diliyorum :rendeer:

Ayyy son günlerde düğün topiklerimiz de arttı, aman nazar değmesin ama
kime mutluluklar dileyip kime dilemediğimi unutuyorum kusura bakmayın :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst