Abi bu adam zaten evli değilmiydi :silent:
naptın be kardeşim adam ilk defa evleniyo :mrgreen:
Way anam başımıza daş yağcak kılıbık ta gidiyii
Kardeşim bir ömür boyu mutluluklar dilerim.Bu mutlu gününüzde yanınızda olacağım inşallah
Mert senden özel bir ricam olucak dostum. O gün Sedat'ın lastiğini yakmanı rica edicem, geri çevirme bu teklifimi ne olur. :queen:
Yaw böyle bir teklif geri çevrilirmi kardeşim benim ne demek gerekirs benzin dökerim yakarım nasıl olsa lastik loftun
Ama hatırlatmak isterimki Erhanın dğünde kendi makınası yaktık haksızlık olmasın senin düğündede senin makınayı tüttürmek lazım bence :mrgreen:
:mrgreen:
Abi karıştırma sen oraları o günkü muhabbet detayları bizde kalsın. Bizim lastik daha yeni 5.000 km oldu alalı Sedat'ınkini yakalım. :queen:
5 ide bir 10 da bir bunnan eleşme hade yakalım![]()