- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
ya abi ben gurkan'a laf atmaktan tebrik etmeyi unutmuşum ya özür dilerim.
Bülent'çim Allah bir ömür boyu mutluluğunuzu daim etsin insallah. bir yastıkta kocayın.
lastik yakma konusuna gelince Sedatın lastiği paramparça edin zaten dandik diyodu para vermedim diyodu
Bülent'çim Allah bir ömür boyu mutluluğunuzu daim etsin insallah. bir yastıkta kocayın.
lastik yakma konusuna gelince Sedatın lastiği paramparça edin zaten dandik diyodu para vermedim diyodu


















