İlk intiba çok önemlidir ama![]()
Yaw benimkini yakma kardeşim yenisini alıcak paramız yok. :cherry: Sen zenginlerin lastiğini yak. :mrgreen:
Hafta sonu loftu gördüm hali perişan
Q7 ye benzin alamamış abi 1 lira yakıyo diyo durumu vahim bi ara erzak falan toplayım götürelim :cherry::cherry: sende elleşme adamın lastiğine galii :mrgreen:
haklısın, mesela senin bende bıraktığın intiba çok derin anlamlar taşıyo :cherry:
Peki benim sende bıraktığım deriiin etki senin için hiç önem taşımıyormu![]()
sevgili arzu ve bülente ömür boyu mutluluklar dilerim..inşallah çok mutlu olacaklar..beni nikah şahidi olarak belirtmeniz beni ancak onurlandırır..sağolun tekrardan ömür boyu mutluluklar hoşca kalın:rendeer:
Anaaaaaaaaaa sözleştiniz mi yaw 2008 senesi için hepiniz..
Ömüüüüürrr boyu mutluluk diliyorum ikinize de. Bir yastık da. :rendeer:
Sevgili Bülent ve Arzu, hayırlı Uğurlu olsuuuuuuuuuuun :rendeer:
Allah bir yastıkta kocatsın, motosiklet üzerinde kalın hep :wiinkk: