- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,968
Burda yanılmışsınız işte köprüden geçmicem sirkeciden feribotla geçicem. :cherry:
ee abi bu işin donusu yokmu bide aksam vakti feribot kalmıcak koprude ruzgar esmeye baslıcak hele bide yol bosdie hız yapan arablar yokmu:queen::queen::queen:
