[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Len orda mangal yapılırmı :mrgreen: Bide Rakı sofrası kurmayı planlayanlar var :queen:

Amirim, Suadiye Plajında donla denize giren grubu tespit ettik.. :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Bahsi geçen liman herhalde burası :)
89812796tr0.jpg

bizim evede bi havuz bidee eeeee birinci köorüyü birleştir karşıya gitmesi kolay olsun .. ha bide elin değmişken mahmutbey gişelerinide garaj çıkışı yap yorma beni :queen::queen::queen:

bizim ekip olayı bitirmiş ya :bounce::bounce::mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
bizim evede bi havuz bidee eeeee birinci köorüyü birleştir karşıya gitmesi kolay olsun .. ha bide elin değmişken mahmutbey gişelerinide garaj çıkışı yap yorma beni :queen::queen::queen:

bizim ekip olayı bitirmiş ya :bounce::bounce::mrgreen:

Birleştirmeye uğraştırma şimdi jesse aaa zorluyorsun sende ... :)
En iyisi sizin evi oraya taşıyalım :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Başlığı görmeme rağmen yazmamıştımki acaba bi katakulli yapıp işi asabilirmiyim diye fırsat aradım fekat bulamadım:cherry:.21:00'de işten çıkacağım için sizlere katılmam imkansız görünüyor.Şu ligler bi tatile girsin dibinizden ayrılmıycam:mrgreen:.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Başlığı görmeme rağmen yazmamıştımki acaba bi katakulli yapıp işi asabilirmiyim diye fırsat aradım fekat bulamadım:cherry:.21:00'de işten çıkacağım için sizlere katılmam imkansız görünüyor.Şu ligler bi tatile girsin dibinizden ayrılmıycam:mrgreen:.

Abi zaten mangalın hazır olması ve pişmesi 21:00 i bulur :D
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resmini çekicez barış abi buraya koyarız ekmek banarsınız :mrgreen::queen::queen:


Hangi birimiz banıcaz cnm kardeşim izdiham olur wallahi :queen:
Gelemiyoruz diye böyle de olmaz ki aaa cık cık cık :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Resim için kavgaya gerek yok:pr: bende bol bol resim çekerim gelmiyenlerede yeter:queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ya bu sahilde deli gibi rüzgar esiyo inş cumartesiye kadar yaz gelir:queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
mangal öncesi stunt yapacak olan emin kardeşimiz şimdiden cbf in deposunu çekiçle ezmiş arka kuyruga demir kaynatmış deker yapacakmış şimdidenn duyrulur
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mangal öncesi stunt yapacak olan emin kardeşimiz şimdiden cbf in deposunu çekiçle ezmiş arka kuyruga demir kaynatmış deker yapacakmış şimdidenn duyrulur

banada;
kömür almayın 3 takım lastik yakıcam, ordan çıkan ateşle mangal işini görürüz dedi:cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yanlız birinin emini uraya getirmesi gerekecek .. bunu unuttum ((((((((:) köprüden geçemezki bizim rossi :mrgreen:

bostancıya kadar da biri taşır ordan maltepeye kadar bisiklet yolundan gelir anca oyle lastik yakar ..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
yanlız birinin emini uraya getirmesi gerekecek .. bunu unuttum ((((((((:) köprüden geçemezki bizim rossi :mrgreen:

bostancıya kadar da biri taşır ordan maltepeye kadar bisiklet yolundan gelir anca oyle lastik yakar ..

kuzen feribota atıver sen onu bz butaraftan alırız:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst