Bencede crazyyusufu seçelim geçenlerdeki mangal hünerlerini duymuştuk. :cat:
Olm bu arada +10 misafir ne oluyo yaw. Sen bizimle eğlenirmisin.::winkwink ::xs06::
Mangalı kim yakıyor daha belli değil, birbirimizi mi yiyeceğiz? :mrgreen:
Benim adayım mehereremekepenere
![]()
Alp_Tunay tarafından ilk önce yazılı, sonra mangal başında sınava tabi tutuluyorsun, geçersen ehliyetini alabilirsin. Ehliyetsiz mangal başına geçmek çok tehlikeli, kendini düşünmüyorsan o mangaldan yemek yiyecek insanları düşün. Malesef ülkemizde mangal kültürü yavaş yavaş gelişiyor Cem. :cherry:
araba nerde
müşteride ..
para nerde..
yarın vericek...
araba nerde?
müşteride..
para nerde
yarın şey edicek...:queen::queen::queen::queen:
Bu sahne süperdi yaa :mrgreen:
Saol hatırlattığın için![]()
arkadaşlar sevgili adminimizide kendimize benzetmeye başladık forumda bi ağırlık kalmadı. facebookta bizim gruba üye olan herkes bozuyo kendini :queen::queen:
rus ablaları getircem size hadi bi kıyak yapim dedim:queen:
Bende balkondan mangalın yanış esnasında yaşadıklarını seyreder, yandıktan sonra maltepe zabıtaya ihbar geçerim.
Göztepe e5 te ki refüj daha mantıklı değilmiydi? hem tamirhane dolaylarında roka felanda yetişiyor sanırım, otlayan keçiye rastgeldim bi sefer..
gülcellllllllllllllllllllllll
Yeni bir cep telefonu şirketimi çıktı yoksa:queen:
hanedan12' Alıntı:bu arabalı vapurlar bakırköyden kalkıyormu acaba ...
yok taksimden kalkıyor![]()
Abi TAKSİM'in neresinde kalıyor liman ....![]()
Sana göre bi yemek çeşiti henüz keşfedilmedi.. Biz bize göre yapıcaz hem![]()
nede olsa çimlerdeyiz, et yemeyen otlar:queen:
Mangalı kim yakıyor daha belli değil, birbirimizi mi yiyeceğiz? :mrgreen:
Benim adayım mehereremekepenere
![]()
Bahsi geçen liman herhalde burası
![]()