[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
nerde bu millet nerde bu devlet canlandırın su topici aloo hooop:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Bende balkondan mangalın yanış esnasında yaşadıklarını seyreder, yandıktan sonra maltepe zabıtaya ihbar geçerim.

Göztepe e5 te ki refüj daha mantıklı değilmiydi? hem tamirhane dolaylarında roka felanda yetişiyor sanırım, otlayan keçiye rastgeldim bi sefer..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
way efendim wayy
ayarlamalar yapılmışş mangaalcılar belli
bize sadaece orda olmak ve yemek kalıyoo :queen::queen:

sucukları sen ye

job_sucuk.jpg
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bende balkondan mangalın yanış esnasında yaşadıklarını seyreder, yandıktan sonra maltepe zabıtaya ihbar geçerim.

Göztepe e5 te ki refüj daha mantıklı değilmiydi? hem tamirhane dolaylarında roka felanda yetişiyor sanırım, otlayan keçiye rastgeldim bi sefer..

sen gidiosun yani gürki:salut:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Beni yollayın siz mangal yapın, saolun valla yaa..

Ben gitmiş olacağım cumartesiye :salut:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Mangalı kim yakıyor daha belli değil, birbirimizi mi yiyeceğiz? :mrgreen:
Benim adayım mehereremekepenere
eat-drink-smiley-542.gif
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst