yok taksimden kalkıyorbu arabalı vapurlar bakırköyden kalkıyormu acaba ...![]()
way efendim wayy
ayarlamalar yapılmışş mangaalcılar belli
bize sadaece orda olmak ve yemek kalıyoo :queen::queen:
Abı bende gelemmı yer varmı ? Bana gore yemek varmıdır abey :queen:
evet alper niye avrupa da değil bülentin motoru ufak köprüden karşıya geçemiyor.![]()
Bende balkondan mangalın yanış esnasında yaşadıklarını seyreder, yandıktan sonra maltepe zabıtaya ihbar geçerim.
Göztepe e5 te ki refüj daha mantıklı değilmiydi? hem tamirhane dolaylarında roka felanda yetişiyor sanırım, otlayan keçiye rastgeldim bi sefer..
aramızda ehliyetsiz katillermi var yoksa:queen:
katil derken biraz acabilirmiyiz:queen::queen:
bi insanın ehliyeti yok diye bukadarda üstüne gidilmezki :cherry: bi insan dedim benim yok demedim :cherry:
ztn ayarladım trafikten 2 memur arkadaş mangal sırasında ehliyet kontrolu yapılıcak![]()
Mangalı kim yakıyor daha belli değil, birbirimizi mi yiyeceğiz? :mrgreen:
Benim adayım mehereremekepenere
![]()