Bahsi geçen liman herhalde burası
![]()
bizim evede bi havuz bidee eeeee birinci köorüyü birleştir karşıya gitmesi kolay olsun .. ha bide elin değmişken mahmutbey gişelerinide garaj çıkışı yap yorma beni :queen::queen::queen:
bizim ekip olayı bitirmiş ya :bounce::bounce::mrgreen:
Başlığı görmeme rağmen yazmamıştımki acaba bi katakulli yapıp işi asabilirmiyim diye fırsat aradım fekat bulamadım:cherry:.21:00'de işten çıkacağım için sizlere katılmam imkansız görünüyor.Şu ligler bi tatile girsin dibinizden ayrılmıycam:mrgreen:.
bana ekmek arası yapıp kargolayın pls![]()
hophop bukelime başkasına ait,kullanırken telif hakkını ödedinmi kardeşimresmini çekicez barış abi buraya koyarız ekmek banarsınız :mrgreen::queen::queen:
resmini çekicez barış abi buraya koyarız ekmek banarsınız :mrgreen::queen::queen:
ya bu sahilde deli gibi rüzgar esiyo inş cumartesiye kadar yaz gelir:queen::queen:
mangal öncesi stunt yapacak olan emin kardeşimiz şimdiden cbf in deposunu çekiçle ezmiş arka kuyruga demir kaynatmış deker yapacakmış şimdidenn duyrulur
banada;
kömür almayın 3 takım lastik yakıcam, ordan çıkan ateşle mangal işini görürüz dedi:cherry:
yanlız birinin emini uraya getirmesi gerekecek .. bunu unuttum ((((((((köprüden geçemezki bizim rossi :mrgreen:
bostancıya kadar da biri taşır ordan maltepeye kadar bisiklet yolundan gelir anca oyle lastik yakar ..