[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hakkaten öle tabi yaa hayatın mutluluğudur onlar=)) 17 yaşındayım ama seneye 18 ewlencem bende hemen :p:p:p=))

hemen evlen...kaçıyo tren...aman yakala..:p

abi bu listede ben yokum demekki sen beni çok seviyosun :) demekki oralarda olucan çünkü ben orda olucam bunların hepsine bedelim :):queen::queen::queen:

kanka insanları hayvanları yaşayan her canlıyı severim ben...yeter ki mikroorganizma olsun...:pseni too...:wiinkk:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yaa arkadaşlar malesef yarın akşam gelemiyorum çalışacağım için kafayı yiyorum ama pazar yanınızdayım :(:(:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

akn

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
10
Evet katılacağım : 46 (20 Kayıtlı ve 26 Misafir üye bulunmaktadır.)
alper_tim
crayzboyone
darkeagle + 1 Misafir
deli mavili
doktor70
Efedrin + 1 Misafir
emin_arikoglu + 10 Misafir
ERYİLMAZ
GKN
istburak + 1 Misafir
jesse
Kelleci
Marv
mhrrmkpnr + 1 Misafir
Pınarr
RoLa + 10 Misafir
rottweiler
Skullhunter + 1 Misafir
Syriana + 1 Misafir
thaii_vtec
Hayır katılmayacağım : 8
BBRR
DARKDIAMOND
harbiturk
kudret01
Seda
tepeemre
tugcetugce
yaşarcbf150
Belki henüz belli değil : 36 (26 Kayıtlı ve 10 Misafir üye bulunmaktadır.)
--volkan-- + 1 Misafir
antientel
Bawebaran + 1 Misafir
bitlerprensi + 4 Misafir
cememr2000
D C R
deniztumer
erdo2002
ersinisdj + 3 Misafir
hanedan12
koray gfb
koromako
levent34
mostwanted_57
oNrr
paradayz
Pararescue
pokergs + 1 Misafir
Salsaboy
sansür
Shrieker
silah1
Terrorizer
tic_ket
vınvın
ümmet perkitan
akn
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hadi beyler uyumayın,hava yanıyo dışarda, etleri alan soluğu maltepe'de alsın. :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben şimdiden maltepe belediyesini aryıom şikayet için :mrgreen: iyi eğlenceler istanbul MT :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bulusma denız tarafındamı olcak mangal? kayalıkların otarafta yanı yoksa mıgros tarafındamı kafam karıstı? lınkı tıklayıp acamıyorum acılmıo cnku bırınız solerse sewaba gecer hıc sag sol yapmadan dırek olan yere gırıım
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben de geliyorum. Ama biraz gecikecegim. gorusuruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşmadan ilk gelen benim kanımca =)):p süper oldu valla... herkeze teşekkürler... tabi bide benzinsiz kalmasaydım yolda süper olucaktı...
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
2
organize eden ve katılan arkadaşlara çok teşekkürler.muhabbet sağlam ve deppolar fulll oldu. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
organize eden ve katılan arkadaşlara çok teşekkürler.muhabbet sağlam ve deppolar fulll oldu. :)

benzinciyi gördüğümde ara gazıyla girdim yani rahatlamış oldum depoyu orda doldurdum =)) ohh beaa
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Çok güzel oldu yaw....
mtnisanmaltepe2cf4.jpg
Fotoları yüklemeye çalışacagım .Bunda hata olabiliri diyerlerinde daha iyisi olacak meraketmeyin
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evettt
ist mt budur işte yaklaşık olarak 40 motosiklet ve gerisini siz düşünün bir o kadar dostumuz hepberaber maltepe sahilinde güzel bir akşam sefası çektik

öncelikle gelen herkese teşekkürler ayaklarınıza sağlık

ve mangal faslı mangalda bizlere gene o süper hünerlerini gösteren hanedan (iso) sonsuz teşekkürler
mangal alışverişinde emün :) alper_tim :) ve bendeniz erdincpolat :) bizlerede teşekkürler

ve sizler bol bol yiyip doymayan mt dostlarım :queen::queen::queen:

valla hala is kokuyorum eve almadılar beni:)

emin kardeşime ayrıca teşekkürlerii iletiyorum bana motorunu emanet ettiği için gerçi yanımdaydı ama olsun allah razı olsun bütün gün eminin motorunu kullandım allah kaza bela vermesin kardeşim

ve yeni tanıştıgım kelleci :) ve eryilmaz :) arkadaşlar bundan sonra daha sık görüşmek üzere sizlerede sonsuz teşekkür lerimi iletiyorum
beni eve kadar bıraktınz saolun

ve mangal partisinden sonra eve dönüş yolunda bostancıda sahiledki alt geçiti bilirsiniz belki de göreniniz olmuştur. belediye otobüsü alt geçitte sıkışmış kalmış :) resmini çektim paylaşmak istedim

o kadar çokk sucuk yemişizki bir an oo alt geçitten bende geçemiycem sandımmm:queen::queen::queen: heralde 1 yıllık sucuk ihtiyacımı karşıladım :)


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst