herkez resimleri paylaşşın=))

erdinç abi adama bak yaa unutmuş beniiii

r: millete okadar sucuk ekmek köfte ekmek yaptım beaaa

r: muharrem abiye ztn kola ve sucuklu ekmek wermekten ellerim agrıdı

=)) haaa yolda kaldığım için bna benzinciye kadar benzin veren alper abime ve diğer ismini unuttugum we yolda motorumu kaldıran Sayın Muharrem abime büyük sewgilerimi sunuyorum

=) we cem abimi 2 dk da gelir diye beklerken yarım saat sonra gelmesi çok daha güzeldi ona da çok thank youu =))

we 2 abi snradan gelerek benim motoru iterek tekrar mt buluşmasına götürdükleri için daha ayrı teşekkür ediyorum

=))