[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Konuyu Toplam 17 üye okuyor. (16 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
erdincpolat, antientel, thaii_vtec+, GKN+, ERYİLMAZ+, desperadost, deniztumer, Kelleci+, akn, aargh+, Syriana, raven71, D3VIL, ümmet perkitan+, Timuçin34, darkeagle

bu kadarmıyız 10 numara bir topic ten sonra
ama haklısınız yorulduk ve dyduk yarın akşama kadar yemek yemem artık :)

19 olduuu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi katil gibi çıkmışım sil Allah aşkına yaaa:):):)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
biz kocaman bir aileyiz ve guplaşmayız ayrı otumamız sizi yanıltmasın hepimiz bibiimizi tanıız arada kıgınlık olsa bile birbirimize kıyamayız zamanla daha katılımcı olur bizleri iyi analiz edip tanırsanız daha iyi anlarsınız umarım .
yazınızı çok hoş karşılamadığımı bilmenizi isterim buda benden size açık sitem olsun kabul edip etmayecağiniz size kalmış çünkü ben çok mutlu eve döndüm yedik içtik allah razı olsun yapandanda getiren kardeşlerimdende hepinize sevgiyle gözlerinizden öpüyorum .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benimde katıldığım ilk buluşma oldu pek tanışamadım pek kaynaşamadım sizinle ama katılımımın devamını bekliyorum kaynaşma bölümünü diğer buluşmalara yayarak yapacağım ki muhabbetimiz sağlam olsun.

İlk buluşmama ayağına beni sizlerle kavuşturan Allah hıma binlerce şükran ayrıca hem karnım doydu hem gözüm

Sessiz sedasız sizleri de tanımaya gayret gösterdim yer yer gruplanmalar gördüm ve katılımcı olmadan kulak misafiri pozisyonunda ne konuşuyor lan bunlar sorusuna cevap aradım

Son olarak dönüş yoluna beş kişi çıktık üç kişi kaldık iki arkadaşı yarım saate yakın bekledik belki daha fazla ümmet abi telefon açtı Alper tim mesaj attı ne çağrılarımıza bir karşılık alamadık bizde yolumuza gittik arkadaşlar sağ salim evlerine ulaşmışlardır umarım ve bende giderken evimin yakınlarında iki kere falan kornaya bastım sonra döndüm benim olmadığımı anladıklarında yine beklememişlerdir umarım

Organizasyonu yapan sucukları kesen mangalı yakan ve pişirene normalden fazla teşekkür katılımlarını esirgemeyip ne kalabalık oluyormuş dedirten diğer arkadaşlara normal teşekkür benzini biten arkadaşa da bir sitem yazdım çok çalışır iki teşekkür alırsa sitemini silerim

birader 9 mesaj ilk katılım...bırakta gruplaşma olsun...sen yokken bu herifler birşeyler paylaşıyordu...çocuk olmayın...o topumu çaldı bu misketimi aldı moduna girmek bana ters geliyor...ortama dalmak için maskaralıkda yap demiyorum...zamanla taşlar yerine oturur diyorum...gün gelir sende grup olursun...aynı eleştiri sanada yapılır zoruna gider...bence mıymıylanma...yaşandı ve bittinin zevkine bak...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel bi akşamdı, keyifli bol sohbetli makaralı gırgırlı, mangallı sucuklu köfteli:p
gelipte bizi yalnız bırakmayan herkese,
erdinçe el emekleri için,
fotoculara resimler için,
ismaile mangalı yaktığı emek verdiği için,
3-5 kişiye paso mangala karıştıkları için:p
ces e mangalı yellerken teker yaptığı için
eamınnn e 'kardeşim eldivenlerimi 2 dakka tutarmısın' dedikten soora tüm gece elinde taşıdığı için:queen:
maaarreme altımızda tost olduğu için:p
gülayıma (biricik kardeşim çocukluk arkadaşım onur un kız arkadaşı) geldiği ilk organizasyon olmasına rağmen kolları sıvayıp erdinç e yardım ettiği için:cat:
kuzuma bana bol bol öpücük verdiği için ::winkwink
efredin buraka sahil yolunda önce elime verip soora her ışıkta beni tokatladığı için:queen:
ustamız canımız ciğerimiz isoyla kel e son dakkada yetişip taylan ın motorunu çektikleri için
ismini hatırlamadığım herkese köfte ve sucukları götürdüğü için:p
tüm gece bana gökhan gökhan diyip bitek benim adımı unutmayan ve benim bitek onun adını unuttuğum abiye mangal konusunda verdiği taktikler için:p
delipempeli kemal e taaaa geçen hafta topic açıp mangal hazılrlığı apzı yapıp, hepimizi gazlayıp sooora mangala gelmediği için:cherry:
alpere gidip öteberi aldığı içim
pis arkadaşlara, en son bize tüm temizlik iişini bıraktıkları için:)
ayşe ye beni bu gece maarremle uğraşmaktan kurtardığı için:p

ne yazdım dimi:queen:
seviyorum hepinizi:rendeer:
daha nice güzel organizasyonlara:cat::cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
mtnisanmaltepe11rw5.jpg


emin says: alper kredi kartı geçiyomu

alper says: tabi sevgi dolu motosikletçi dostum bizde kredi kartı,, çek ,, nakit ,, ticket , hepsi geçer,, yeter ki sen gönlünü ferah tut öğlen 12 güneşine çıkma 54 faktörlü güneş kremini kullan ..terli terli su içme sevgili arkadaşım

bu konuşmalar olurken ihsan abinin soylediği gaf:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

alper harbiden kredi kartı geçiyomu ??? vayyy ........ :queen::queen::queen::queen:

gelen tüm harkeze çok teşekkürler .. gkn zaten diyeceklerimi soylemiş kendisine beni yormadığı için teşekkür ederim .. bu süper günde yapılan bu güzel toplantı için hepinize teşekkür ederim
 
Son düzenleme:

akn

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
10
biz kocaman bir aileyiz ve guplaşmayız ayrı otumamız sizi yanıltmasın hepimiz bibiimizi tanıız arada kıgınlık olsa bile birbirimize kıyamayız zamanla daha katılımcı olur bizleri iyi analiz edip tanırsanız daha iyi anlarsınız umarım .
yazınızı çok hoş karşılamadığımı bilmenizi isterim buda benden size açık sitem olsun kabul edip etmayecağiniz size kalmış çünkü ben çok mutlu eve döndüm yedik içtik allah razı olsun yapandanda getiren kardeşlerimdende hepinize sevgiyle gözlerinizden öpüyorum .

Yazıma nasıl başlasam bilmiyorum ilginç tepki aldım guruplaşma kelimesini haz etmediniz beli ben guruplar dediysem o sizin tabirinizle ayrı oturmalardan bahsettim ve nasıl böyle algıladınız şaşırdım ayakta dikilenlerin oturanlara kırgınlığı var ama bunlar birbirine kıyamazlar gibi bir düşünce geçmedi içimden yazımın o bölümünde mt tanımaya çalıştığımı anlatmaya çalışmıştım. Zamanla katılımcı olacağım tabi ama benim ilk gözlem yapmam gerek kendimce bende onu yapıyorum birileri birilerini tanımaya çalışsa tanınmaya çalışan insanın gurur duyması gerekir siz niye öyle yapmıyorsunuz

desperadost yanlış anladığın durum için ve tarzım için sitemini kabul ediyorum mutlu edecekse özürde diliyorum

birader 9 mesaj ilk katılım...bırakta gruplaşma olsun...sen yokken bu herifler birşeyler paylaşıyordu...çocuk olmayın...o topumu çaldı bu misketimi aldı moduna girmek bana ters geliyor...ortama dalmak için maskaralıkda yap demiyorum...zamanla taşlar yerine oturur diyorum...gün gelir sende grup olursun...aynı eleştiri sanada yapılır zoruna gider...bence mıymıylanma...yaşandı ve bittinin zevkine bak...


Ya arkadaşlar yeni gelen arkadaşlara alaycı yada çok sert çıkılıyor gibi bir cümle kuruldu baya kişi onayladı bu cümleyi yada onaylıyorum tarzda hareket yaptı
Söylediklerine tek tek cevap vermeyeceğim kusura bakma
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Yazıma nasıl başlasam bilmiyorum ilginç tepki aldım guruplaşma kelimesini haz etmediniz beli ben guruplar dediysem o sizin tabirinizle ayrı oturmalardan bahsettim ve nasıl böyle algıladınız şaşırdım ayakta dikilenlerin oturanlara kırgınlığı var ama bunlar birbirine kıyamazlar gibi bir düşünce geçmedi içimden yazımın o bölümünde mt tanımaya çalıştığımı anlatmaya çalışmıştım. Zamanla katılımcı olacağım tabi ama benim ilk gözlem yapmam gerek kendimce bende onu yapıyorum birileri birilerini tanımaya çalışsa tanınmaya çalışan insanın gurur duyması gerekir siz niye öyle yapmıyorsunuz

desperadost yanlış anladığın durum için ve tarzım için sitemini kabul ediyorum mutlu edecekse özürde diliyorum




Ya arkadaşlar yeni gelen arkadaşlara alaycı yada çok sert çıkılıyor gibi bir cümle kuruldu baya kişi onayladı bu cümleyi yada onaylıyorum tarzda hareket yaptı
Söylediklerine tek tek cevap vermeyeceğim kusura bakma

sevgili arkadaşım ben anlayacağımı anladım bırak müsadenle ona ben karar vereyim yalnışmı anladım doğrumu anladım.
özür dilemene gerek yok çünkü sen misafir sayılırsın ayrıcada seni kırmak istemem ama gurur duyulacaksa (4 ' 5 senemi verdiğim arkadaşlarımla) müsade edersen biz bibirimizle gurur duyalım sağol kardeşim zamanla inşallah aramızda olursan ve yorumlarını analizini daha yapıcı yapmaya başlar aramızda kaynaşırsan bizle seninle gurur duyarız tatlı başladık tatlı bitti tatlı devam edelim sevgili arkadaşım sağlıcakla kal bu arada aramıza hoş geldin....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tartismanin bence hic yeri mahali degil. Guzel bir organizasyondu. Gordugum kadariyla da herkesin yuzu guluyordu, onemli olan da bu. :cat:

Yeni uye "akn" hosgeldiniz. Site uzerinden katilacaginiz organizasyonlardan keyif alacaginizdan ve cok iyi arkadaslar edineceginizden eminim.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
18 yaşından küçüklerin fotoğraflara bakması, çocukların zihinsel gelişimini etkileyecek olmasından dolayı yasaktır

mangal soorası bizim evden görüntüler:queen:

görüntülerde hiç bir şekilde montaj bulunmamaktadır:queen:





muharrem güzellik uykusunda


muharremden kurtulduğumuzun resmidir:queen:


elim değmişken selimi de aradan çıkartıyım:queen::queen:


yaklaşmayın keserim kendimi





dayanamadım kendimi bıçakladım(yersen):queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
O kadar sucuk kestim o kadar çalıştım, yaw bir tanecik bile resmim olmaz mı. Neyse oğlum (Baran) bir resimde görünmüşde içim soğudu.
allahım gecenin bu saati oldu hala hazımsızlık çekiyorum.biri beni durdurmalıydı :) bir dahaki sefere kızımla geleceğim :p
Baba 4. tur başladımı dedin ya ondan sonra ben 86. turunda saymayı kestim. İçimden adam haklı dedim. Bu gövdeyi beslemek geliştirmek çaba işi dedim. Hatta yerken dikkat ettim herhangi bir yarılma çatlama durumu varmı diye. Gayet esnek bir bünye gördüm. Uyarmakta ve tutmakta bir gereklilik görmedim.
Benimde katıldığım ilk buluşma oldu pek tanışamadım pek kaynaşamadım sizinle ama katılımımın devamını bekliyorum kaynaşma bölümünü diğer buluşmalara yayarak yapacağım ki muhabbetimiz sağlam olsun.
Metehan'dan bile eski üye olmama rağmen benimde ilk katılımımdı bende çoğu kişiyi tanımıyordum. Hatta doktor70 üç günlük üyeyim dedi ama gayet iyi yedi. Yani kıssadan hisse önceden tanışan birlikte bir şeyler paylaşmış insanların özelinde muhabbeti daha yoğun olur. Şöyle bir iki toplantıdan sonra muhabbet konuları ve toplantı anıları artar daha hoş olur. Bizde diğer arkadaşlarla daha yoğun muhabbetlere gireriz ki ben dün akşam fazla yabancılık çekmedim. Hele ki pirimiz üstadımız Ümmet Abi'den yüz sürüp el aldım. Hatta verdi coşkuyu Antalya'ya motorla gitmek için gaz aldım.
Bu arada Metehan'ı görürüm diye çok hevesliydim. Ama yoktu. Hatta sonlara doğru mangalda kalanlara bakıp yaw bunları kim bitirecek derken ve Alper'le bu sucuk kangallarını nasıl değerlendirelim küpemi yapalım bilezikmi diye tartışırken Metehan burada olsa bunları düşünmemize gerek kalmazdı diye de aklımdan geçirmedim değil. Sen şimdi beni yemek yerken ne zaman gördün diyecen. Gövdenin ebatları onu gerektirirden yola çıkıyorum.
Güzel bir etkinlikti herkese teşekkürler.
Hele oğlumun geyiklerini uzun süre dinleyen adını bilmediğim müzisyen arkadaşa ayrıca teşekkürler.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
kim demiş istanbulda mangal yanmaz die:p:p

cok güzel bi aksamdı banada koca mangalı tasıtıp snr sıcak sıcak bıraktınız yaa bidahada getrmicem ztn:queen::queen:

neyse fotograflara gecelim:p

S6303331.jpg

S6303332.jpg

S6303333.jpg

S6303334.jpg

S6303335.jpg

S6303339.jpg

S6303343.jpg

S6303347.jpg

S6303351.jpg

S6303352.jpg

S6303353.jpg

S6303354.jpg

S6303355.jpg
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne guzel gecmiş yaaa keske gelebilseydim nese saglık olsun ama harbiden ozendim valla eglenmişsiniz neguzel :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ismail abi(hanedan12) ve erdinçpolat ın hakkını nasıl öderiz bilmem ellerinize sağlık :rendeer: katılan arkadaşlara teşekkür ederim çok keyifli bir organizasyon oldu tek problem hala hazımsızlık çekiyor olmam :mrgreen: şimdi tadı damağımızda kaldı diyicem ama yuhh gel bizide ye bari deme ihtimaliniz var :mrgreen:

resimler süper. içim gitti alçaklar:p

geldinizde aç mı bıraktık birader :p keşke bi haftasonu atlayıp gelseniz süper olur valla :wiinkk:

ayrıca bizim için eve gidip mangalı getiren muharrem kardeşimizide unutmayalım onada çok teşekkür ederim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
O kadar sucuk kestim o kadar çalıştım, yaw bir tanecik bile resmim olmaz mı. Neyse oğlum (Baran) bir resimde görünmüşde içim soğudu.

Baba 4. tur başladımı dedin ya ondan sonra ben 86. turunda saymayı kestim. İçimden adam haklı dedim. Bu gövdeyi beslemek geliştirmek çaba işi dedim. Hatta yerken dikkat ettim herhangi bir yarılma çatlama durumu varmı diye. Gayet esnek bir bünye gördüm. Uyarmakta ve tutmakta bir gereklilik görmedim.
Metehan'dan bile eski üye olmama rağmen benimde ilk katılımımdı bende çoğu kişiyi tanımıyordum. Hatta doktor70 üç günlük üyeyim dedi ama gayet iyi yedi. Yani kıssadan hisse önceden tanışan birlikte bir şeyler paylaşmış insanların özelinde muhabbeti daha yoğun olur. Şöyle bir iki toplantıdan sonra muhabbet konuları ve toplantı anıları artar daha hoş olur. Bizde diğer arkadaşlarla daha yoğun muhabbetlere gireriz ki ben dün akşam fazla yabancılık çekmedim. Hele ki pirimiz üstadımız Ümmet Abi'den yüz sürüp el aldım. Hatta verdi coşkuyu Antalya'ya motorla gitmek için gaz aldım.
Bu arada Metehan'ı görürüm diye çok hevesliydim. Ama yoktu. Hatta sonlara doğru mangalda kalanlara bakıp yaw bunları kim bitirecek derken ve Alper'le bu sucuk kangallarını nasıl değerlendirelim küpemi yapalım bilezikmi diye tartışırken Metehan burada olsa bunları düşünmemize gerek kalmazdı diye de aklımdan geçirmedim değil. Sen şimdi beni yemek yerken ne zaman gördün diyecen. Gövdenin ebatları onu gerektirirden yola çıkıyorum.
Güzel bir etkinlikti herkese teşekkürler.
Hele oğlumun geyiklerini uzun süre dinleyen adını bilmediğim müzisyen arkadaşa ayrıca teşekkürler.

vay 13 gün kıdem diyosun postayı koyuyorsun demek...:pben müsaittim aslında ama üşeniyo insan bazen...kalabalık ortamları oldum olası sevemiyorum...bide abi namımız almış başını yürümüş ya...:pilgi maymunu olabiliyorum...kendimi kaybediyorum bazen...haketmediğim bir alaka oluyor...ne oldum delisi olmamak şımarmamak için kendimi zor tutuyorum...yani beklenen istenen kişi değilim aslında...ortam şapşalı oluyorum genelde...:pCesse..dEmin Yusufcuk ve Kökhanın varlığı yeter ortamda...:cat:

Ya arkadaşlar yeni gelen arkadaşlara alaycı yada çok sert çıkılıyor gibi bir cümle kuruldu baya kişi onayladı bu cümleyi yada onaylıyorum tarzda hareket yaptı
Söylediklerine tek tek cevap vermeyeceğim kusura bakma


hoca bende sert yazdım haklısın...şu an okuduğumda farkediyorum...ama tarzım budur..forum adabı seviyesi kalitesi neyse ben pek uyum sağlayamıyorum o kriterlere sende benim kusuruma bakma...zamanla taşlar yerine oturur...böyle ortamlarda herkes birilerine bişeylere uyuz olur dedikodu yapar...hepimizde olur böyle şeyler...yani ilk katılan biri psikoljisine yaşamasam eyvallah...ama biraz zaman ver insanlara seni tanısınlar...bu akşam mangalında olacak iş değil...sabah yola çıkılan bir grup gezisinde falan olur...lütfen insanmlara şans ver...işyerindeki ilk günün gibi düşün...sen girmeden o işyerine yıllardır o insanlar aynı havayı kokluyorlardı...o mantık...sert olmuş kusura bakma...cevaplamadığında iyi olmuş...polemik çıkmadı en azından...selamlar...bak bir dahaki buluşmada karşılaşırsak ikimiz kaynaşrızı muhtemelen...ben sana kitledim sen beni hafızana aldın...yav bana niye kitledin diye muhabbet açılır mesela...tabi istemezsen olmaz...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
ismail abi(hanedan12) ve erdinçpolat ın hakkını nasıl öderiz bilmem ellerinize sağlık :rendeer: katılan arkadaşlara teşekkür ederim çok keyifli bir organizasyon oldu tek problem hala hazımsızlık çekiyor olmam :mrgreen: şimdi tadı damağımızda kaldı diyicem ama yuhh gel bizide ye bari deme ihtimaliniz var :mrgreen:



geldinizde aç mı bıraktık birader :p keşke bi haftasonu atlayıp gelseniz süper olur valla :wiinkk:

ayrıca bizim için eve gidip mangalı getiren muharrem kardeşimizide unutmayalım onada çok teşekkür ederim :rendeer:



Eminim dönüş yolundaki fırçayı yiyecez haberin ola :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst