güzel bi akşamdı, keyifli bol sohbetli makaralı gırgırlı, mangallı sucuklu köfteli

gelipte bizi yalnız bırakmayan herkese,
erdinçe el emekleri için,
fotoculara resimler için,
ismaile mangalı yaktığı emek verdiği için,
3-5 kişiye paso mangala karıştıkları için

ces e mangalı yellerken teker yaptığı için
eamınnn e 'kardeşim eldivenlerimi 2 dakka tutarmısın' dedikten soora tüm gece elinde taşıdığı için:queen:
maaarreme altımızda tost olduğu için

gülayıma (biricik kardeşim çocukluk arkadaşım onur un kız arkadaşı) geldiği ilk organizasyon olmasına rağmen kolları sıvayıp erdinç e yardım ettiği için:cat:
kuzuma bana bol bol öpücük verdiği için ::winkwink
efredin buraka sahil yolunda önce elime verip soora her ışıkta beni tokatladığı için:queen:
ustamız canımız ciğerimiz isoyla kel e son dakkada yetişip taylan ın motorunu çektikleri için
ismini hatırlamadığım herkese köfte ve sucukları götürdüğü için

tüm gece bana gökhan gökhan diyip bitek benim adımı unutmayan ve benim bitek onun adını unuttuğum abiye mangal konusunda verdiği taktikler için

delipempeli kemal e taaaa geçen hafta topic açıp mangal hazılrlığı apzı yapıp, hepimizi gazlayıp sooora mangala gelmediği için:cherry:
alpere gidip öteberi aldığı içim
pis arkadaşlara, en son bize tüm temizlik iişini bıraktıkları için

ayşe ye beni bu gece maarremle uğraşmaktan kurtardığı için
ne yazdım dimi:queen:
seviyorum hepinizi:rendeer:
daha nice güzel organizasyonlara:cat::cat: