[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Fotolar geliyor

mtnisanmaltepe11rw5.jpg
[/URL]sucuk ve köftelerin parasının ödendiği kredi kartı[/IMG]
mtnisanmaltepe8tn9.jpg
ilk gelenler bu foto karesine girdi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkez resimleri paylaşşın=)):p erdinç abi adama bak yaa unutmuş beniiii:pr: millete okadar sucuk ekmek köfte ekmek yaptım beaaa:pr: muharrem abiye ztn kola ve sucuklu ekmek wermekten ellerim agrıdı :p=)) haaa yolda kaldığım için bna benzinciye kadar benzin veren alper abime ve diğer ismini unuttugum we yolda motorumu kaldıran Sayın Muharrem abime büyük sewgilerimi sunuyorum :p=) we cem abimi 2 dk da gelir diye beklerken yarım saat sonra gelmesi çok daha güzeldi ona da çok thank youu =)):p we 2 abi snradan gelerek benim motoru iterek tekrar mt buluşmasına götürdükleri için daha ayrı teşekkür ediyorum :p=))
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
herkez resimleri paylaşşın=)):p erdinç abi adama bak yaa unutmuş beniiii:pr: millete okadar sucuk ekmek köfte ekmek yaptım beaaa:pr: muharrem abiye ztn kola ve sucuklu ekmek wermekten ellerim agrıdı :p=))

moruk seni neden unutim aşk olsun :)
olum bırak muharremimi adamı bütün akşam doyuramadık ki maşallahı varr adamın artık motorra da sıgmıyoo :)

moruk senin kaderinde var bu napalım ya düşersin ya motor bozulur ya benzin biter
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moruk seni neden unutim aşk olsun :)
olum bırak muharremimi adamı bütün akşam doyuramadık ki maşallahı varr adamın artık motorra da sıgmıyoo :)

uhahaha HULK gibi bnm motoru tek başına kaldırdı :p=)) ( motor 168 kilo bu arada:p )
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
resimler biraz geç gelicek sanırım artık yarın bakıcaz :)
bu gecelik bu kadar yarın gene yogun bir gün olacak herkese ii eglenceler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimler biraz geç gelicek sanırım artık yarın bakıcaz :)
bu gecelik bu kadar yarın gene yogun bir gün olacak herkese ii eglenceler

kanka yanlız ben total benzinciyi bi gördüm görür görmez gazladım :queen::queen::queen: Nasılsa benzin bitsede geldim diye :p=)) aldım ve daha sonra sahilden eve direk geldim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooo süpersin abi yaa hadi bekliyoruz:p=)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
fotolara devam

mtnisanmaltepe37ri4.jpg
[/URL]Sucuk yedim üstüne biraz kestirmek lazım :mrgreen::mrgreen:[/IMG]
mtnisanmaltepe39os3.jpg
[/URL]Resimdeki sucuklara ekmek banmak istiyen arkadaşlar buyrun afiyet olsun[/IMG]
mtnisanmaltepe41qb5.jpg
[/URL]foto sisli çıktı zannetmeyin mangalın dumanı bu [/IMG]
mtnisanmaltepe42ip8.jpg
[/URL][/IMG]Uyku öncesi sütünü içmeden önce Miray kızımda bizim mangal partisini şereflendirdi
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sevgili M-inn abim benım sevdıgım ınsanlardan lutfen uzak dur lutfen o espırıklı hastalıklarını bulastırma ... Bak bana bulastı senın yuzunden bulusmalara gelemıyorum korkuyorum kotu bı espırık yapar adım cıkar dıe lutfen sende yapma eyleme abım ... Ama ıcımdekı bu M-inn abı sevgısıne nelet :queen: olmasınkı senı hala sevıyors abı :queen:

:queen:

ABim kızma senı sevıyorum bılıosun sen bi bi bi tanesın Benım guzel espırıklı M-inm :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
yok böle bir mangal sefası yawwwwwww
mt bunun üstüne mangal tanımıyorum haberiniz ola
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili M-inn abim benım sevdıgım ınsanlardan lutfen uzak dur lutfen o espırıklı hastalıklarını bulastırma ... Bak bana bulastı senın yuzunden bulusmalara gelemıyorum korkuyorum kotu bı espırık yapar adım cıkar dıe lutfen sende yapma eyleme abım ... Ama ıcımdekı bu M-inn abı sevgısıne nelet :queen: olmasınkı senı hala sevıyors abı :queen:

:queen:

ABim kızma senı sevıyorum bılıosun sen bi bi bi tanesın Benım guzel espırıklı M-inm :queen:

puhahahahahah=)) M-in abi kan çıkar bak öle demeye getiriyo adam:p


o elindekileri de ben verdim sana bütün hepsini muharrem abi yedi arkadaşlar =)) taylann olum kap ordan tmm abı 1. servis 5 dk snra 2. 10 dk snra 3. böle böle gitti bütün gece =)):p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst