[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
erdinçpolat mudurüm gel ben sana genc türksel hesabı bigmek ısmarlıyım şimdi karanlıkta etlerin piştigide anlaşılmaz çiğ çiğ yemeyelim

walla ne güsel olur bunlar tavukları pişirene kadar biz yer geliriz hem off ortamıda biliyosun :) :queen::queen:

şimdi ne desek yalan olur.kısmet olursa damlarım yanınıza:cat:

öner hadi bakalım inşallah sende bende gideeriz de orda bi hasret giderelim :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu kişiler varsa ben yokum....:p


alper_tim
crayzboyone
darkeagle + 1 Misafir
deli mavili
doktor70
Efedrin + 1 Misafir
emin_arikoglu + 10 Misafir
ERYİLMAZ
GKN
istburak + 1 Misafir
jesse
Kelleci
Marv
mhrrmkpnr + 1 Misafir
Pınarr
RoLa + 10 Misafir
rottweiler
Skullhunter + 1 Misafir
Syriana + 1 Misafir
thaii_vtec










Bu kişiler katılsada katılmasada yokum...:p

Hayır katılmayacağım : 7

BBRR
DARKDIAMOND
harbiturk
kudret01
Seda
tepeemre
tugcetugce
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bıdı bıdı yabma ((:) geliyosan tıkla hemen biz varsak sende varsın süperman abi.. aman metehan abi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uhahahaahahah =)):p kaçmanın yollarını ne şekilde bulmuşsun abi yaa=)))
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Tavuğu piş-memiş ' mi yiyecek.

valla umarım yarın erken kaçarım iş yerinden :)

Avropa dan cidecekler ne zaman sirkecide olurki :D

bana gelmek için bir neden söylermisin...senin sıfatınımı görmeye gelicem...niyekine...:)pis sakallı herif...nedir yani olay ne...:cherry:

Sizleride aramızda görmek isterüz :)

Abi son haftalarda bir değişiklik var jesse de
Artıkın pis sakalı yok.Temiz yüzü ortaya çıkmış :) Bir kaç tüy haricinde. ... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Yahu bırakın şu meteyi o gelirse şimdi en azından 3-5 kilo etle ancak doyurursunuz karınını. Sonra eve aç gidersiniz bak söylemedi demeyin. :mrgreen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tavuğu piş-memiş ' mi yiyecek.

valla umarım arın erken kaçarım iş yerinden :)

Avropa dan cidecekler ne zaman sirkecide olurki :D



Sizleride aramızda görmek isterüz :)

Abi son haftalarda bir değişiklik var jesse de
Artıkın pis sakalı yok.Temiz yüzü ortaya çıkmış :) Bir kaç tüy haricinde. ... :)

abi çokmu özledin beni...lütfen duyguarımızda samimi olalım...niyetimiz neyse ortaya koyalım...:p

ya bide emin arıkoğlu +10...rola +10 diyo..orayıda çözümleyemedim...indirgeyemedim problemi...bunlar çete...ben korkuyorum bu kişilerden...kimyam bozuluyor...

Yahu bırakın şu meteyi o gelirse şimdi en azından 3-5 kilo etle ancak doyurursunuz karınını. Sonra eve aç gidersiniz bak söylemedi demeyin. :mrgreen::queen:

peki ya senin gözünün açlığı nasıl doyacak kanka...benim karnım eninde sonunda doyarda senin bu aç gözün asla doymaz...:bounce:
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok buyuk aksilik omazsa geliyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
samanta fox :queen::queen::queen:

hopdedik...Aile var orda...:psonra diyonuzki mete han niye gelmiyor...:p

neyse ..pskioloncime bakar bu olay...keyfim olursa bakarız...çok üstüme gelmeyin...:p:wiinkk:

ama evladımla olucam...muhtemelen gelemem...size iyi eğleneceler dilerim kardeşim...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi amma şanslısın haa ufacık bıcırık kız çocuğu fln hıc bıseyın olmasın bıtane cocugun olsun kucuk olsun buyumesın :p (bunu diyen kişi daha 17 yaşında bi velet:p)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi amma şanslısın haa ufacık bıcırık kız çocuğu fln hıc bıseyın olmasın bıtane cocugun olsun kucuk olsun buyumesın :p (bunu diyen kişi daha 17 yaşında bi velet:p)

hep derler ya...1 Trilyon borcum olsun evladım sağlıklı mutlu olsun...başkada bişey istemem:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
peki ya senin gözünün açlığı nasıl doyacak kanka...benim karnım eninde sonunda doyarda senin bu aç gözün asla doymaz...:bounce:

Bakıyorum senin dilin fazla uzamış.:bounce: Artık güzergahımızda aynı akşamları dönüşte yolda yakalarım seni ben. İyi bir aklının alınması gerek senin. :p:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep derler ya...1 Trilyon borcum olsun evladım sağlıklı mutlu olsun...başkada bişey istemem:cat:

hakkaten öle tabi yaa hayatın mutluluğudur onlar=)) 17 yaşındayım ama seneye 18 ewlencem bende hemen :p:p:p=))
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yavaş kullan motoru kızları goremezsin sonra evde kalırsın :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Bu kişiler varsa ben yokum....:p


alper_tim
crayzboyone
darkeagle + 1 Misafir
deli mavili
doktor70
Efedrin + 1 Misafir
emin_arikoglu + 10 Misafir
ERYİLMAZ
GKN
istburak + 1 Misafir
jesse
Kelleci
Marv
mhrrmkpnr + 1 Misafir
Pınarr
RoLa + 10 Misafir
rottweiler
Skullhunter + 1 Misafir
Syriana + 1 Misafir
thaii_vtec










Bu kişiler katılsada katılmasada yokum...:p

Hayır katılmayacağım : 7

BBRR
DARKDIAMOND
harbiturk
kudret01
Seda
tepeemre
tugcetugce

abi bu listede ben yokum demekki sen beni çok seviyosun :) demekki oralarda olucan çünkü ben orda olucam bunların hepsine bedelim :):queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst