evettt
ist mt budur işte yaklaşık olarak 40 motosiklet ve gerisini siz düşünün bir o kadar dostumuz hepberaber maltepe sahilinde güzel bir akşam sefası çektik
öncelikle gelen herkese teşekkürler ayaklarınıza sağlık
ve mangal faslı mangalda bizlere gene o süper hünerlerini gösteren hanedan (iso) sonsuz teşekkürler
mangal alışverişinde emün

alper_tim

ve bendeniz erdincpolat

bizlerede teşekkürler
ve sizler bol bol yiyip doymayan mt dostlarım :queen::queen::queen:
valla hala is kokuyorum eve almadılar beni
emin kardeşime ayrıca teşekkürlerii iletiyorum bana motorunu emanet ettiği için gerçi yanımdaydı ama olsun allah razı olsun bütün gün eminin motorunu kullandım allah kaza bela vermesin kardeşim
ve yeni tanıştıgım kelleci

ve eryilmaz

arkadaşlar bundan sonra daha sık görüşmek üzere sizlerede sonsuz teşekkür lerimi iletiyorum
beni eve kadar bıraktınz saolun
ve mangal partisinden sonra eve dönüş yolunda bostancıda sahiledki alt geçiti bilirsiniz belki de göreniniz olmuştur. belediye otobüsü alt geçitte sıkışmış kalmış

resmini çektim paylaşmak istedim
o kadar çokk sucuk yemişizki bir an oo alt geçitten bende geçemiycem sandımmm:queen::queen::queen: heralde 1 yıllık sucuk ihtiyacımı karşıladım
