[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
küçüklerin içki içmesine izin warmı eğer büyüklerim içiyosa:p=)) yani siz içerseniz ben küçük cooo da içebilirmi =)) en fasla 2 bira =))
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdinçpolat mudurüm gel ben sana genc türksel hesabı bigmek ısmarlıyım şimdi karanlıkta etlerin piştigide anlaşılmaz çiğ çiğ yemeyelim
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
alper dostum benide ekle listeye. ben 20:00 civarı orada olurum. kursum 19:30 da bitiyor anca gelirim kadıköyden.ben gelmeden yemeyin etleri:mrgreen
not: benim mangal ödemesini kelleciden tahsil edeceksin.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
selam alper. benide listeye ekle bende geleyim mis gibi mangal kaçmaz. eryilmaz sana özel olarak bu enfes ürünü ayıracam ben bizzat.


job_sucuk.jpg
[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
getir ulan cumartesi yiyeceğim. getirmezsen migrostan aldıracağım sana. sitedekilerde şahit.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
sende tavuğun suyunu çıkardın.....
sen tavugu getirecen mangalda pişiricez bende yiyeceğim.
not: senin için çiğ tavuğu değil çiğ sebze bile yemem.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Syriana Hem ne cümlesi kuruyum herifler çiğ tavık yiyolar baksana :queen:[/QUOTE' Alıntı:
dimi arada gitmek var bide sende haklısın :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst