En büyük kazayı cok ucuz atlattım

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
dsc00458uo3.jpg



Koruma demiri olmasaydı motor harap durumdaydı duserkende bacagımızı korudu.

Benim kazanın aynısı olmuş nerdeyse,ben 50-60 la gitmeme rağmen böyleydi sonuç.Ucuz atlatılmış bi kaza vala:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Özgür, büyük geçmiş olsun...
Sizde birşey yok ya, o güzel işte... Ama durup dururken nasıl kayar ki motor... Biraz açar mısın o kısmı..
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
sagolsain Ali
motor kamyonların actıgı dusuk yola girdi birden arkadasımda hakimiyeti bir anda kaybetti motor on tekerden kaydı bir anda nasıl oldu ben de hiç anlamadım kendimi yerde suruklenirken buldum.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
dostum geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.geçen hafta salı günü 100+ km ile bitane ford transite kafadan girmiş birisi olarak seni çok iyi anlıyorum:cherry:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çoook geçmiş olsun allah korumuş bu son kazan olur inşallah.
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
103
çok geçmiş olsun Allahtan korumalar varmış.Ha bu arada Ybr farkı ortada 100km'de yerle buluşupta bu kadar az hasar alan bi motor yoktur heralde :D
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
56
sagolsain Ali
motor kamyonların actıgı dusuk yola girdi birden arkadasımda hakimiyeti bir anda kaybetti motor on tekerden kaydı bir anda nasıl oldu ben de hiç anlamadım kendimi yerde suruklenirken buldum.

@duslemek çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsınz
o kamyonların açtığı tekerlek çukurları gerçekten çok tehlikeli oluyo.özellikle geceleri görünmüyoda.:pr::pr::pr:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
geçmiş olsun

Bugun akşam saat 18.00 gidi focadan izmirle yola cıktık motorumu arkadasım
kullanıyordu ben artcıydım aliagaya gelmek uzereyken birden motor onden
kaydı suratimiz 100 du ikimiz birden yerde suruklendik, ben ne oldugunu anlamadan kendimi asfaltta kayarken buldum ütümden tam koruma vardı montum ve dizliklerim parcalandı, allahtan arkamızdan araba gelmiyordu yoksa kesin altına almıstı bizi cok sukur allahıma bin defa en ufak bir sıyrık bile almadan atlattım yanlız ayak bilegim sisti motor botu olmasa ayagımı coktan kırmıstım
aman arkadaslar tüm korumaları takın.

Bu arada motorumun sinyalleri kırıldı koruma demiri egildi bunlar ufak tefek
seyler .
hepinize kazasız tam korumalı surusler
kardeşim allah korumuş verilmiş sadakan varmış.gerçekten sana BÜYÜK geçmiş olsun.her zaman dikkat ve mümkün oldugunca M.T de korumalıkları kullanmak:silent::silent:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Ybr'nin orjinal lastikleri garip olduğundan değiştirdim.Duro aldım ve iyi oldu.Tabi temkinli de kullanmak lazım her zaman.

Kardeşim geçmiş olsun.Dikkat edin kendinize her zaman
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Tekrar geçmişler olsun. Böylece korumaların önemi bir kez daha anlaşılmış oluyor.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
geçmıs olsun hocam korumalıklarını takmayanlar korumalıgın değerını anlar umarım
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
geçmiş olsun ortaq allahtan sizde birşey yok motor yapılır kafana takma :wiinkk:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Ybr'nin orjinal lastikleri garip olduğundan değiştirdim.Duro aldım ve iyi oldu.Tabi temkinli de kullanmak lazım her zaman.

Kardeşim geçmiş olsun.Dikkat edin kendinize her zaman

----
sagolasın

arka lastigi degiştirecegim duro veya metzeller alacagım :cat:

aman ybr de dikkat artcı agırsa kullanan ondan hafifse 80 i gecmemek lazım
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun arkadaşım. Neyseki full korumalıymışsın. Allah tekrarını göstermesin. Acil şifalar diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst