Özgür büyük geçmiş olsun . Evet Cengizin de dediği gibi ağır tonajlı kamyonların ve tankerlerin yolda açtığı çukurlara girmiş olmalısınız, o çukurlar yalnız YBR yi değil büyük kalın tekerli motorlarıda savurur hatta arabaları bile , bir defa girdinmi Ancak Allah yardımcın olur başka çaren yok. Sanada öyle olmuş. Allah yardım etmiş . Neyse bununla kurtulmuşsun. Tekrar geçmiş olsun ve Allah beterinden saklasın.