En büyük kazayı cok ucuz atlattım

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
allah korumuş kardeş. benle her gün robocop diye dalga geçenler ah bu mesajları bir okusa da korumalıkların çnemini anlasa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük geçmiş olsun arkadaşım umarım bir an önce toplarsın kendinide tamamen...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
geçmiş olsun arkadaşım ucuz atlatmışsın.
ybr+artcı+100
valla bu üçlü kombinasyonu iyi kurtarmışsın
artcıyı bırak benim alet tekken 100 ü zor geçiyor.
ben 75 kilo felanım arkaya ben kilolarda artcı aldığımda motor yolu terk ediyor resmen suda yüzen tekneye dönüyor.
metehanın da dediği gibi başkasına güvenmem mümkünse tek gezerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun..........................
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
geçmiş olsun özgür yenigördüm haberi çok üzüldüm sende fazla bişey olmaması sevindirici allah birdaha göstermesin .
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Özgür büyük geçmiş olsun . Evet Cengizin de dediği gibi ağır tonajlı kamyonların ve tankerlerin yolda açtığı çukurlara girmiş olmalısınız, o çukurlar yalnız YBR yi değil büyük kalın tekerli motorlarıda savurur hatta arabaları bile , bir defa girdinmi Ancak Allah yardımcın olur başka çaren yok. Sanada öyle olmuş. Allah yardım etmiş . Neyse bununla kurtulmuşsun. Tekrar geçmiş olsun ve Allah beterinden saklasın.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Hepinize teşekkür ederim arkadaslar.

Bugun daha iyiyim sadece dizimde hafif bir agrı var ogleden sonra doktra gidecegim.

Kazadan sonra motorun resimleri,






Koruma demiri olmasaydı motor harap durumdaydı duserkende bacagımızı korudu.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiiş olsun
allah beterinden saklasın 100km hız çok yüksek allahtan birşey olmamış verilmiş sadakanız varmış
her zaman full koruma:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
çok geçmiş olsun allah beterinden saklasın...
menemen-foça ayrımı arasında sağ şerit rezalet durumda mümkün olduğunca sol şeriti kullanmak lazım :cat:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
özgürcüm çok geçmiş olsun acil şifalar .. :rendeer: allahtan fazla bişi olmamış çok sevindim kardeşim..dikkat et kendine ..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ozgur motorada sıkma canını hiç altındakı ybr turkıyede yedek parcası en bok en ucuz motor belkıde 2 gune ugrastınmı pasparlak olur gene motor,once sağlık cok sukur bıseyın yok abıcım ya
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kardeşim büyük geçmiş olsun.koruma demirinin olması bence motoruda sizide büyük ölçüde korumuş.demir olmasa motordaki hasar 3-4 katı olurdu.sizin korumalar olmasa .......düşünmesi bile kötü.
tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst