En büyük kazayı cok ucuz atlattım

Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
65
çok büyük geçmiş olsun kardeş,kurban kes sadaka ver,bişeyler yap bence...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Dostum geçmiş olsun
Bizden birilerini arasaydın keşke hemen yardıma gelirdik...
Bir izmirli olarak Aliağa va Foça yollarından tırsarım.Çok dikkatli olurum
Allah kimsenin başına vermesin...
Çok geçmiş olsun...
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Geçmiş olsun kardeşim 100 km/h ybr için çok be kardeşim nasıl güveniyorsunuz da o motorlarla bu kadar sürat yapıyorsunuz.Neyse Allah korumuş tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çok geçmiş olsun.Yarın bi doktora gidip ayağını gösterirsen iyi olur.İçin rahatlar.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çok geçmiş olsun Allah beterinden saklasın dikkat et abi.. foça yolları çok sakat..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
geçmiş olsun ÖZGÜR kullananı tanırmıyız onda birşey varmı :silent:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Amanınn Özgür agaaa çok geçmiş olsun yaww :salut:
Allah kurtarmış ya
Önemli birşey yokturr inşallahhh :S
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
o yollarr gerçekten aşırı derecede kötü ve cok tehlikeli :( malum ybr nin lastiklerinini inceliği ve kayganlığı meşhur :(2 haftaya ayvalık gezisinde de herkesin dikkat etmesi lazım!!!

Özgür çok büyük geçmiş olsun resimden once yarın bır hastaneye git ağrıların devam ederse allah korusun bu işler belli olmaz:(yalnız 2 kişi 100km yakın hız ybr için fazla sonucta sende zayıf kısa bırısı değilsin ağırlıgınız az değil ybr için:(
aman hocam allahtan korumaların tammış cook buyuk geçmiş olsun
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Çok çok geçmiş olsun allah korumuş. Yanlız anlamadığım birşey var ön neden bir anda kayar zeminmi ıslaktı yoksa ani ön fren falanmı yaptınız. :silent:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
büyük geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.motor nasıl kaymış anladınızmı?yol ıslak felanmıydı?bana çok garip geldide birden kayması.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
çok geçmiş olsun tekranının ve benzerlerinin kimsenin yaşamaması dileğiyle
bi güzel istirahat et gerekli görürsende bi muayene ol
sıcaklamaya bişey anlayamamış olma ihtimalinde var diye düşünüyorum
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun. şükür ki önemli bir şeyiniz yok.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sanıyorum yoldaki çukurdan kaçmak için fren yapılmış ve direksiyon hareketiyle birlikte kayılmış yada yoldaki kamyonların açtığı bir kanal lastiği kapmıştır o yolda bazı kanallar 20 santim üzerindedir girildimi çıkılmaz ve km lerce devam eder :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst