En büyük kazayı cok ucuz atlattım

Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Bugun akşam saat 18.00 gidi focadan izmirle yola cıktık motorumu arkadasım
kullanıyordu ben artcıydım aliagaya gelmek uzereyken birden motor onden
kaydı suratimiz 100 du ikimiz birden yerde suruklendik, ben ne oldugunu anlamadan kendimi asfaltta kayarken buldum ütümden tam koruma vardı montum ve dizliklerim parcalandı, allahtan arkamızdan araba gelmiyordu yoksa kesin altına almıstı bizi cok sukur allahıma bin defa en ufak bir sıyrık bile almadan atlattım yanlız ayak bilegim sisti motor botu olmasa ayagımı coktan kırmıstım
aman arkadaslar tüm korumaları takın.

Bu arada motorumun sinyalleri kırıldı koruma demiri egildi bunlar ufak tefek
seyler .
hepinize kazasız tam korumalı surusler
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Geçmiş olsun arkadaşım.. Güvenmediğin kişiye motoru verme ben genelde kendim kullanırım en garantilisi oluyor.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
gercekten büyük geçmiş olsun o hızla durulmayabile bilirdi kayarken aynı kaza benımde basıma geldi ellerimiz avuçlarımın içinde hala izleri var ve kazanın üstünden 2 sene geçti ama allaha şükürki normaldende yavas idioduk 50 lküsür bişidi yanlıs hatırlamıosam tekrar geçmiş olsun allah korumus seni gercekten
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
100 le giderken dusunce yol bitmiyor ayni motogp gidi oldu yaklasık 30-35 mt suruklendim , mont dizlik bot kask kurtardı beni su anda fazla yazamıyorum
belim ve ayagım cok agrıyor daha sonra resimleri koyacagım
verilmis sadakam varmıs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın.

Ön tekerlek neden kaydı? Foça yolunda kamyonların asfaltı bozuğu çukur ve tepelere mi girdin?

Dizliklerin ve montunun fotoğraflarını müsait olunca siteye koyabilir misin? Özellikle dizliklerini çok merak ettim. Demk ki onlar olmasaydı dizlerin kırılacaktı.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Geçmiş olsun. Bir kaç kere o yolu kullandım bildiğim kadarı ile sağ taraf kamyonlardan iz yapmış ve tankerlerden dökülen mazotun o yolu kayganlaştırdığını biliyorum. Kaymanızın sebebi mazot olabilirmi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun...artcı iken 100 le kaza yapıp şu an sitede yazabiliyor olmak büyük şans...


dostum mümkünse bundan sonra başkasının kazasının kurbanı olma...kendin düş kendin ağla bence...ben kolay kolay ne kadar ustada olsa kimsenin arkasına binmem...sadece kendime güvenirim...artı ybr hafif makina...2.kişi oldumu ön havalanıyor...tehlikeli bence...motorunu kimselere verme hoca...ama kimselere...
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ben tam anlamadım arkadasım soldan saga kacarken cukurluk yere girdi sonra motor birden yattı kamyonlar yolu bozmuslar cok kotu.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
büyük geçmiş olsun kardeşim allah korumuş 100:pale: şu an burdaysan bol bol şükret
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmis olsun:cyclopsan:rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
abi gecmiş olsun korumalılarının bir ara resmini koyabilirmisin mont dizlik falan. basından gecen son kaza olur bu inş.
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
o hızla birşey olmadan atlatmanıza hayret ettim ve de sevindim.umarım bir daha başınıza gelmez böyle birşey.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst