- Katılım
- 8 Ara 2005
- Mesajlar
- 409
- Konu Yazar
- #1
Bugun akşam saat 18.00 gidi focadan izmirle yola cıktık motorumu arkadasım
kullanıyordu ben artcıydım aliagaya gelmek uzereyken birden motor onden
kaydı suratimiz 100 du ikimiz birden yerde suruklendik, ben ne oldugunu anlamadan kendimi asfaltta kayarken buldum ütümden tam koruma vardı montum ve dizliklerim parcalandı, allahtan arkamızdan araba gelmiyordu yoksa kesin altına almıstı bizi cok sukur allahıma bin defa en ufak bir sıyrık bile almadan atlattım yanlız ayak bilegim sisti motor botu olmasa ayagımı coktan kırmıstım
aman arkadaslar tüm korumaları takın.
Bu arada motorumun sinyalleri kırıldı koruma demiri egildi bunlar ufak tefek
seyler .
hepinize kazasız tam korumalı surusler
kullanıyordu ben artcıydım aliagaya gelmek uzereyken birden motor onden
kaydı suratimiz 100 du ikimiz birden yerde suruklendik, ben ne oldugunu anlamadan kendimi asfaltta kayarken buldum ütümden tam koruma vardı montum ve dizliklerim parcalandı, allahtan arkamızdan araba gelmiyordu yoksa kesin altına almıstı bizi cok sukur allahıma bin defa en ufak bir sıyrık bile almadan atlattım yanlız ayak bilegim sisti motor botu olmasa ayagımı coktan kırmıstım
aman arkadaslar tüm korumaları takın.
Bu arada motorumun sinyalleri kırıldı koruma demiri egildi bunlar ufak tefek
seyler .
hepinize kazasız tam korumalı surusler