Lise okuyorum. Geometri 4 geldi 1. dönem. 2. dönem ilk sınavında boş kağıt verdim 0 alacağım. Bir öğretmenimiz 1. dönem notu ne olursa olsun 2. dönem 1 alırsan bütünlemeye kalırsın dedi bu doğru mu? Yani 2. sınavda 80 alsam ortalama 40 olur. 4+1=5, 5/2= 2.5 oluyo. Geometri ortalamam 2.5 oluyo...