Cup sorunlarım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni cup aldım 1 hafta oldu fakat sorularım var şimdi 1. viteste mesela 5-10 metre gitmek bile zor gazı kesince frenlemiş gibi oluyor gazı tekrar verince bi anda gidiyor motor bide çok gürültülü olduğu için böyle sakin sakin gitmek istiyorum tümsekli yerlerde sürüyorum genelde sakin sakin hangi viteste gidebilirim?
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Bu konuya benzer bir konu daha öncede açıldı. Motora alışman gerek. Belli bir süre kullanınca birinci viteste gazı sabit tutarak kullanabilirsin. 1 de çok yavaş gidersin ve motora hakim olma şansın daha azdır. Tak 2 ye yavaş yavaş sür :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
2. viteste kalkabilirsin, sürebilirsin. Yokuş yoksa ve 2. viteste dip gaz kalkmamak şartıyla.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Yeni cup aldım 1 hafta oldu fakat sorularım var şimdi 1. viteste mesela 5-10 metre gitmek bile zor gazı kesince frenlemiş gibi oluyor gazı tekrar verince bi anda gidiyor motor bide çok gürültülü olduğu için böyle sakin sakin gitmek istiyorum tümsekli yerlerde sürüyorum genelde sakin sakin hangi viteste gidebilirim?
Dostum yeni olduğun için öyle geliyordur sana 1. vites çok hassastır gaz kolunu çok iyi ayarlaman lazım sakin gitmek için 3le git bence en iyi vites 3 ama ben genelde 2 ile gidiyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst