Taş ve Çukurlar

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi akşamlar. Uzun yoldayız,hızımız 160km/h. Önümüze küçük bir taş çıksa ne olur? Eskiden düşünmezdim ama bugün bi çukura girdim çukur problem değil ama çukur ile normal asfaltın arasında 2-3 cm lik boy farkı var tam oraya denk geldim yani giderken kaldırıma çıkmak gibi oldu düşüyodum neredeyse. Sizinde başınıza geldimi sürmeye korkar oldum :pr:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
160 km/hızla gitmezsen problem değil. Bknz hız sınırları. Şayet ben giderim dersen sonuçlarınada katlanırsın (kaza,ceza) sevgiler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50 ile gitsen bile küçük bir taşın üstünden geçersen iyi şeyler olmaz kendimden biliyorum
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bildiğin yolda dikkatli bilmediğinde daha dikkatli olmalısın hocam baska yolu yok.Sık kullanılan yollarda kolay kolay taş falan kalmaz zaten. Ben de yolda takla atan araba gordugumde ulen arkadan araba takla ata ata gelip beni altına alsa diye dusunmustum :) sonuc: Yapabilecegim pek bişey yok :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hız arttıkça kaza yapma olasılığın artar. Bunuda bilmeniz lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taşla olacak birsey değil bu tabi motor 125 kg civarı değilse..ama çukurlar ve yoldakı dalgalanmalar daha tehlikeli..jant yarılır..lastik yırtılır..yere düşülür..asfaltla ön sevişilir..o yüzden titan ademin dediği gibi hız sınırları hersey düşünülerek hesaplanmıştır..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Taşla olacak şey değilse çıksın önüne bakalım ne oluyo ne olmuyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hıza vurgu yapmak için yazmadım vurgu yapılacak şeyler başlıkta yazanlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

Biri diyo hızlı gidersen sonuçlarına katlanırsın,biri diye ne kadar küçük taş soruyu soran benim başlıkta yazanlar başınıza geldi mi sonuçları ne oldu?
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Hızdan bahsetmiyorum taş ve çukurlardan bahsediyorum

Hızdan bahsetmiyorsun ama eğimi yanlış hesaplanmış bir yol ya da çevresel faktörlerde etkili...En basitinden Paralı yol dahi olsa 160 km hızda önünde olan bir ölü ya da diri hayvana çarpabilme ihtimalin müktedir değil mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Taşla olacak şey değilse çıksın önüne bakalım ne oluyo ne olmuyo

bütün gün istanbul içinde her türlü yolda 150-250 km yol yapan birine soruyorsun dikkatini çekerim arkadaşım..ön lastiğin yere basma kuvveti her zaman arkaya nazaran azdır..tas dediğin sey kaldırım tası kadar değilse hiçbirsey olmuyor..ön lastik ya fırlatiyor ya da hafif titreme ile üzerinden geçiyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yokmu bunun kurtuluşu?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
köpeğe çarptım 120 ile, arabayla çarpıştım,ufak ufak yatmalarımda oldu. Çukurlarda kaçtım devasa cukurlara en fazla lastik patladı veya cant yamuldu. Ama çukur ve taş yüzünden hiç düşmedim. Düşmedim dedimya yakında kesin düşerim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çukur değil yav çukur oluşunca asfalt ile çukurun dibi arasında 1 2 cm lik boy farkı oluyo oraya denk gelirsen işin kötü. Kaldırıma paralel giderken kaldırıma çıkmaya çalışırsan ne olursa öyle oluyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

köpeğe çarptım 120 ile, arabayla çarpıştım,ufak ufak yatmalarımda oldu. Çukurlarda kaçtım devasa cukurlara en fazla lastik patladı veya cant yamuldu. Ama çukur ve taş yüzünden hiç düşmedim. Düşmedim dedimya yakında kesin düşerim :)

Hızlı gidersen katlanıcaksın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
onuda anladım lastik uzun cukura giriyo ve motor cekme yapıyo. Istediğin yöne gidemiyosun ve denge kaybı yaşıyosun. Ben böyle durumlarda motorun yattığı tarafa yere ayak vuruyorum. Ayak koymuyorum ayak vuruyorum. Böylece kaybetmiş olan dengemi bi nevi geri kazanıyorum. Başka bilmediğimiz yöntemler varsa arkadaşlar paylaşabilirler. Bu yöntemle düşmekten % 90 oranla kurtuluyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Çukur değil yav çukur oluşunca asfalt ile çukurun dibi arasında 1 2 cm lik boy farkı oluyo oraya denk gelirsen işin kötü. Kaldırıma paralel giderken kaldırıma çıkmaya çalışırsan ne olursa öyle oluyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------



Hızlı gidersen katlanıcaksın
Ben halimden şikayetçi değilim. Km 100 ü geçtiğindede herşeye hazırım. Öyle çukura kaçarsam naparım, önüme bişey çıkarsa naparım diye fantazilerimde yok. Yani herşeye hazırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst