Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 19 Şub 2012
- Mesajlar
- 168
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi akşamlar. Benim scooterım var. Plaka ve ruhsatı da vardı. Scooterın 2 yıllık birikmiş vergi borcu var bi abime vericez motoru vergileri ödeyip alıcak fakat ruhsat kayboldu plaka duruyo. Bu durumda ne yapabiliriz,zararımız ne olur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
Bileniniz yokmu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Bilen yok sanırım peki yeni ruhsat çıkarmak istesek ne kadara gelir bize?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
Bileniniz yokmu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Bilen yok sanırım peki yeni ruhsat çıkarmak istesek ne kadara gelir bize?