Tümsek sorunu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cup motosikletimden tümsekten geçerken ve üzerinde zıplayınca yani süspansiyonlar hareket edince motordan çarpma sesi geliyor metalik çarpma sesi geliyor artçı ile daha fazla oluyor deponun altından geliyor bir türlü bulamadım sorun ne olabilir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön amortisörden geliyordur..belki de çamurluğa değiyordur..tabi ön teker ve maşa bilya takımında boşluk yok ise..
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
hem ön takım vuruyo hem motorun altı sürtyo hemde zincir korumalıgından geliyo bugun 3 tane çukara girdm malesef amartisör keçelerim patlamış :( 1 daha o yola girmemeye töbe ettim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önden gelmiyor,yere sürtme sesi de değil metalik bir şeyler çarpışıyor gibi boş bir şeye başka bir metal çarpıyor gibi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
hem ön takım vuruyo hem motorun altı sürtyo hemde zincir korumalıgından geliyo bugun 3 tane çukara girdm malesef amartisör keçelerim patlamış :( 1 daha o yola girmemeye töbe ettim
Cub'un altı sürtermiymiş ya, ben kaldırımları tırmanıyorum birer ikişer. Ha tabi benim motor cub motorlu mobilet olduğundan alt yüksekliği fark edebilir :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zman zincir zincir korumalığına değiyor

Korumalığı çıkarabilirmiyim? Çıkar mı motorun heryeri vidalı herşey çıkıyorda?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Cub'un altı sürtermiymiş ya, ben kaldırımları tırmanıyorum birer ikişer. Ha tabi benim motor cub motorlu mobilet olduğundan alt yüksekliği fark edebilir :cherry:

Altı sürtmüyor sürtme sesi değil deponun altında sanırım çarpma sesi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zincir ile alakalı olduğunu sanmıyorum sert şeyler çarpışıyor gibi ama mesela zıplıyorum üstünde hafif zıplayıncada geliyor ses çok zıplayıncada beni durdurmuyor yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkesin derdi ayrı..ben de hafifım debriyajı sert bıraktım mı motor ya kıç atıyor ya da ön teker hafifce yerden kesiliyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkesin derdi ayrı..ben de hafifım debriyajı sert bıraktım mı motor ya kıç atıyor ya da ön teker hafifce yerden kesiliyor..

Yav hafiflikle ne alakası var debriyajı sert bırakmanın. O istemli bişey bunun ne olduğunu çözemedim
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Benim başıma gelen trajikomik olayı söyleyim belkide ondan olabilir. Orta sehpanın yayları gevşemiş olabilir. Evet yanlış duymadım. Ben yayı temizleyim wd-40la yagladıktan sonra pislenene kadar her çukurda tümsekte "tıng" şeklinde yaylandı orası. bir kontrol et istersen :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim başıma gelen trajikomik olayı söyleyim belkide ondan olabilir. Orta sehpanın yayları gevşemiş olabilir. Evet yanlış duymadım. Ben yayı temizleyim wd-40la yagladıktan sonra pislenene kadar her çukurda tümsekte "tıng" şeklinde yaylandı orası. bir kontrol et istersen :)

motor 20 km de pek zannetmiyorum
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Benım de orta sehpa vuruyordu motoran da. Veya viraj alırken sürtüyodu.
Dikkat ederseniz yere çok yakın olduğunu göreceksiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kasıtlı olarak sert bırakmaktan bahsetmiyorum dostum..parmaklarım kısa olduğu için bazen tam kontrol edemiyorum debriyajı elimden kayıyor..ben de hafif olunca motor bahsettiğim hareketleri benım kontrolüm dışında yapıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6 7 ay sonra alıcam bi racing ucuz motorda illaki sorun olacak yani adam akıllı motor süremiyoruz
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Torronun süspansiyonları serttir diğerlerine göre, çukurlarda olabildiğince yavaş geçin. Bende öyle bir problem yok ama orta sehpa dan kaynaklanan bir şey olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst