Cup Motosiklet Sorularım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün fuara gittim. Cup almak için. Nisanda alabiliyomuşuz ama fuar bittikten sonra verebilirlermiş çizik vs olmazsa

1- Fuardaki motosikleti alayım mı? Herkes vitesine basıyo marşına basıyo bi sorun olur mu?

2- Cup motosikletleri kaç km de bir zincirini yağmalayacağız?

3- Fuardan alsam motoru yağlanmış olarak gelir mi?

4- 4. vitese taksam bi daha ileri bassam n yeni alır yoksa atmazmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

Cevap verebilecek yokmu?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
fuardaki motosiklet alinabilir bence ama ben almak istemem acikcasi, nasilsa daha havalar soguk, bir aydan az var beklemeye deger.Marka modeli nedir? fiyat?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 aydır bekliyorum zaten honda wave
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Herkesin ellemelerine izin veriyorlarsa ben olsam fuardan almam.
Zincir 250-300 km de bir yağlanıp temizlenmeli.
Büyük ihtimal evet.
Cub ların şanzımanları yuvarlaktır. n 1 2 3 4 n 1 2 3 4 yani dediğin gibi 4ten boşa atabilirsin.

Bu arada fiyat aldınız mı aceba ?
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
1-fuardakini alma bayiden al bence
2-1000 km de bir gres yağı ile yağla motor yağıda aynı şekilde
3-bilmem
4-4 ten sonra durman lazım durduktan sonra öne basarsan boşa atar cryptonda böyle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkesin ellemelerine izin veriyorlarsa ben olsam fuardan almam.
Zincir 250-300 km de bir yağlanıp temizlenmeli.
Büyük ihtimal evet.
Cub ların şanzımanları yuvarlaktır. n 1 2 3 4 n 1 2 3 4 yani dediğin gibi 4ten boşa atabilirsin.

Bu arada fiyat aldınız mı aceba ?

2 aydır bekliyorum alamadım 1 ay daha beklemek istemiyorum?
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Ezquero sabırsızlanmanızı çok iyi anlıyorum ama fuardaki motoru almamanız da fayda var. Bence dayanın biraz daha.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-fuardakini alma bayiden al bence
2-1000 km de bir gres yağı ile yağla motor yağıda aynı şekilde
3-bilmem
4-4 ten sonra durman lazım durduktan sonra öne basarsan boşa atar cryptonda böyle

300 mü 1000 mi?
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Motoru 1000 km de yapını değiştirmeniz yeterlidir. Ama siz garantiye alın işi 750 km de değiştirin.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
acikcasi zincir icin keyfi, ne zaman isterseniz yaglayin, motor yagi icin ise ilk olarak 1000kmde, sonra ise her 4000kmde bir degistirin, yeterli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hondada yukardan aşağı n 1 2 3 4
 
Katılım
4 Ocak 2012
Mesajlar
5
ilk bakım 1000 km sonra 3000 lik periyotlarla motor yağı ve motor bakımını yaptır
zingir ise racing zincirleri gibi değildir bunun için fırsat buldukça yağla kesin bir km gerekmez onun için
vites eski wave lerde dönüyodu ama yenilerde sanzıman sorunu açma ihitmaline karşı kapatmış olabilirler
fuarda fuar indirimi yaparlarsa fuardaki motoruda alabilirsin yapmazlarsa farketmez nerden aldığın ben olsam bayiden alırıdım tabi ki ama bekleyemem dersen nerden aldığınında o kadar önemi olmaz umarım faydalı olur

bu arada sözün orjinalı şu biraz eksik olmuş
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni, desene hayvanlar bizden daha medeni...:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
küçük geldi ama vitesliye geçiş için vitesliyi tanımam gerek indirim yapıldı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

fuara kesin gidin yarın son gün bi goldwing gelmiş varya ağzınız açık kalır araba kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

ilk bakım 1000 km sonra 3000 lik periyotlarla motor yağı ve motor bakımını yaptır
zingir ise racing zincirleri gibi değildir bunun için fırsat buldukça yağla kesin bir km gerekmez onun için
vites eski wave lerde dönüyodu ama yenilerde sanzıman sorunu açma ihitmaline karşı kapatmış olabilirler
fuarda fuar indirimi yaparlarsa fuardaki motoruda alabilirsin yapmazlarsa farketmez nerden aldığın ben olsam bayiden alırıdım tabi ki ama bekleyemem dersen nerden aldığınında o kadar önemi olmaz umarım faydalı olur

bu arada sözün orjinalı şu biraz eksik olmuş
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni, desene hayvanlar bizden daha medeni...:)

Önemli olan anlatmak istediği :cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
open-mouth-34194680956.png


küçük geldi ama vitesliye geçiş için vitesliyi tanımam gerek indirim yapıldı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

fuara kesin gidin yarın son gün bi goldwing gelmiş varya ağzınız açık kalır araba kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------



Önemli olan anlatmak istediği :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst