Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 19 Şub 2012
- Mesajlar
- 168
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün fuara gittim. Cup almak için. Nisanda alabiliyomuşuz ama fuar bittikten sonra verebilirlermiş çizik vs olmazsa
1- Fuardaki motosikleti alayım mı? Herkes vitesine basıyo marşına basıyo bi sorun olur mu?
2- Cup motosikletleri kaç km de bir zincirini yağmalayacağız?
3- Fuardan alsam motoru yağlanmış olarak gelir mi?
4- 4. vitese taksam bi daha ileri bassam n yeni alır yoksa atmazmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------
Cevap verebilecek yokmu?
1- Fuardaki motosikleti alayım mı? Herkes vitesine basıyo marşına basıyo bi sorun olur mu?
2- Cup motosikletleri kaç km de bir zincirini yağmalayacağız?
3- Fuardan alsam motoru yağlanmış olarak gelir mi?
4- 4. vitese taksam bi daha ileri bassam n yeni alır yoksa atmazmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------
Cevap verebilecek yokmu?