- Katılım
- 20 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,869
Bazı cub larda atılmıyor, yada dururken atılıyor olabilirBenim torro da 4 ten (N) boşa atmıyor kademe kademe aşağı doğru (4-3-2-1) iniyor faklılık olmasın ?
,
Bazı cub larda atılmıyor, yada dururken atılıyor olabilirBenim torro da 4 ten (N) boşa atmıyor kademe kademe aşağı doğru (4-3-2-1) iniyor faklılık olmasın ?
,
aynı benimki gibi hareket halinde 4 den N'ye atmıyor durdukdan sonra atabiliyorsun.Bazı cub larda atılmıyor, yada dururken atılıyor olabilir