Cup Motosiklet Sorularım

Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
o şekilde dönmesi karışıklığa neden olur bence. 4. vites de 80 le gidiyorsun boşa attın. biraz sonra dalıp bir daha basarsan ne olacak:queen:
benim lifan durmadan atmıyo boşa 4ten sonra. mecbur tek tek geri düşüyorum. ama bildiğim kadarı ile mondialin bazı modelleri full dönüyo 4ten sonra boş sonra 1 sonra yerdesin:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benimkinde de hareket halinde 4'ten boşa sonra 1'e atılıyo ama bende elden debriyaj var, yine de 40-50 km hızla giderken boştan 1'e takınca takkk diye ses gelmesi ve motorun sarsılması korkutucu :sunny:

Zinciri yağsız gördükçe yağlayın kaç km'de bir olduğu önemli değil, zincir hafifçe ıslak görünmeli yağdan dolayı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst